Kan fedtet fra oksekødssuppen bruges?
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-11 08:04

Oksekødssuppen, jeg kogte i går, har overnattet på terrassen, og fedtet har
samlet sig i en nydelig skorpe på toppen. Det fjerner jeg for at få en klar
suppe.

Skal jeg smide det overskydende fedt ud, eller kan det på nogen måde
genanvendes til andre - kulinariske - formål?

Fra : ;o)-max-

Dato : 17-03-11 13:46

On 17-03-2011 14:03, Vandtro 3140 wrote:
> [...]
>
> Skal jeg smide det overskydende fedt ud, eller kan det på nogen måde
> genanvendes til andre - kulinariske - formål?

http://www.ehow.com/how_7697409_make-soap-beef-fat.html
-max-

Fra : Grisen Pigson

Dato : 17-03-11 07:29

On 17 Mar., 08:03, "Vandtro 3140" <toatabsnabelagmail.com> wrote:
> Oksek dssuppen, jeg kogte i g r, har overnattet p terrassen, og fedtet har
> samlet sig i en nydelig skorpe p toppen. Det fjerner jeg for at f en klar
> suppe.
>
> Skal jeg smide det overskydende fedt ud, eller kan det p nogen m de
> genanvendes til andre - kulinariske - form l?
>
> --
>  ></// > Torben

Fedt er Altid Fedt.

€:>}