Hold om mig
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-03-11 04:00

http://www.imdb.com/title/tt1570091/

ja hvis der var nogen der havde det dårligt med hævnen så bliver de sgu
da syge af den her :) jeg ved sgu ikke hvad jeg skal synes om den
men jeg synes den har en go pointe ( om end den er sat på spidsen ) om
konsekvens ansvar osv.

BMM

Fra : Peter Heide

Dato : 19-03-11 17:36

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> da syge af den her :) jeg ved sgu ikke hvad jeg skal synes om den
> men jeg synes den har en go pointe ( om end den er sat på spidsen ) om

Bo, kan du ikke komme med slutningen ( husk spoiler advarsel, hvis du
svarer ) ?

Jeg gider ikke at se den.