Dnepr K750 - Nul huller! :)
Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-03-11 22:04

Hurra,

Den gik igennem syn og toldsyn idag.. rimeligt problemfrit..

// Hans

Fra : Hekto

Dato : 14-03-11 16:27

On Mar 14, 10:03 pm, Hans Joergensen <h...@enterprise-server.dk>
wrote:
> Hurra,
>
> Den gik igennem syn og toldsyn idag.. rimeligt problemfrit..
>
> // Hans

Tillykke!!!! ... hvad 'rimeligt' så dækker over!

--

Hekto

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-03-11 23:38

Hekto wrote:
> Tillykke!!!! ... hvad 'rimeligt' så dækker over!

Lidt papirbøvl og en vejning.. :) ellers ingen bemærkninger..

Jeg studsede ellers noget over at han sagde "Den bremser sguda meget
godt" efter prøveturen.. hah, han må ha' en lav standard ;)

// Hans

Fra : DMCN 721

Dato : 14-03-11 23:54

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
> Hurra,
>
> Den gik igennem syn og toldsyn idag.. rimeligt problemfrit..
>
> // Hans
Sådan tillykke.
Jarl
exrusser Dnepr K750

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-11 06:32

"DMCN 721" <ingen@mail.invalid> skrev i meddelelsen

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

Ski godt, tillykke med det.
Hygge PD CBR1100t

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-03-11 19:01

Hans Joergensen wrote:
> Den gik igennem syn og toldsyn idag.. rimeligt problemfrit..

Tak for kommentarene :)

Var hos SKAT i Tåstrup idag, efter noget ventetid lykkedes det at få
lov til at betale en fyrstelig sum i afgift, kr 0,-

Og få en nummerplade... den er nu monteret, komplet med DFM-bagplade ;)

Nu er det bare en anelse belastende at dynamoen ikke gider virke
ordentligt, og den tyske reservedelsleverandør er pisse langsom...
:(

// Hans

Fra : Armand

Dato : 15-03-11 19:20

Den 15-03-2011 19:00, Hans Joergensen skrev:

> Tak for kommentarene :)
>
> Var hos SKAT i Tåstrup idag, efter noget ventetid lykkedes det at få
> lov til at betale en fyrstelig sum i afgift, kr 0,-

Nysgerrighed:
Årgang??

--
Armand.

Fra : DMCN 721

Dato : 15-03-11 19:35

> [...]
>
> Nu er det bare en anelse belastende at dynamoen ikke gider virke
> ordentligt, og den tyske reservedelsleverandør er pisse langsom...

Hva med ham der oldtimergarage i Polske Stettin, ham havde jeg gode
erfaringer med :)
Jarl

Fra : N/A

Dato : 16-03-11 15:58

Fra : DMCN 721

Dato : 16-03-11 15:58

"Bjarne Mortensen" <bjarne@bjarne-m.dk> skrev i meddelelsen
"Hans Joergensen" skrev i meddelelsen

Nu er det bare en anelse belastende at dynamoen ikke gider virke
ordentligt, og den tyske reservedelsleverandør er pisse langsom...
:(

// Hans

Du kan jo da forsøge dig hos vestjysk Uralimport
Han ved næsten alt om Ural og Dnepr og har næsten alt til dem.

http://www.ural.dk/

Det er da billigere at bruge oldtimer garage i stettin, de er rigtig dyre
hos uralimport.
Mvh
Jarl

Mvh.
Bjarne Mortensen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-03-11 20:12

Armand wrote:
> Nysgerrighed:
> Årgang??

De polske papirer sagde 1956..
(jeg ved godt det sikkert ikke passer helt, men jeg er sådan set
ligeglad)

// Hans

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-03-11 20:13

DMCN 721 wrote:
> Hva med ham der oldtimergarage i Polske Stettin, ham havde jeg gode
> erfaringer med :)

Men nu har jeg allerede overført penge til Ural-Hamburg.. Og jeg
gider næsten ikke købe flere dynamoer... ;)
(Den er meget elendig inden i min, derfor ikke renovering)

// Hans

Fra : DMCN 721

Dato : 15-03-11 20:25

> Men nu har jeg allerede overført penge til Ural-Hamburg.. Og jeg
> gider næsten ikke købe flere dynamoer... ;)
> (Den er meget elendig inden i min, derfor ikke renovering)

Vær glad for at du ikke bor i Sibirien, så skulle du have to batterier fra
en gammel Ursus med i sidevognen hehe :) Ellers er det bare at vente til
dine dele ankommer, den der venter længe venter godt. Og de næste 10 år skal
du ikke skænke din generator en tanke, laderelæerne er noget andet, men dem
kan du få elektroniske, de har dem hos Højlund auto omend de er lidt dyre,
ellers er det en mail til Stettin, mener han skriver engelsk.
Mvh
Jarl
--
Hvad hedder strømproblemer på kinesisk?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-03-11 20:28

DMCN 721 wrote:
> [...]
> kan du få elektroniske, de har dem hos Højlund auto omend de er lidt dyre,
> ellers er det en mail til Stettin, mener han skriver engelsk.

Jeg købte et af Jan Buchwad fordi dynamoen pludselig godt kunne give
strøm, og så tænkte jeg, det er lorterelæet!

Men det hjalp ikke.. senere har jeg så fundet ud af at den lader
periodisk.... hvis man kører uden lys så går det meget godt..

// Hans

Fra : DMCN 721

Dato : 15-03-11 20:57

> Jeg købte et af Jan Buchwad fordi dynamoen pludselig godt kunne give
> strøm, og så tænkte jeg, det er lorterelæet!

Så er relæet tip top!!

> Men det hjalp ikke.. senere har jeg så fundet ud af at den lader
> periodisk.... hvis man kører uden lys så går det meget godt..

Nok bedst bare at vente på den dynamo :)
Mvh
Jarl
--
Der stadig savner sin gamle K750 med sidevogn