Manometer/Kompressionstester søges
Fra : LasseNC

Dato : 13-03-11 11:53

Hej gruppe

Som fattig studerende kunne jeg godt tænke mig ikke at skulle bruge
penge på et nyt stykke værktøj for blot at verificere en lille teori
jeg har. Så hvis der er nogen omkring Århus der kan låne mig et sådan
instrument vil jeg meget gerne dette.

Jeg kører gerne en tur for det og jeg kan sagtens teste det på stedet.

I bytte kan jeg svejse (Elektrode, TIG, MIG/MAG) nogle småting eller
dreje lidt dele til din cykel :)

Mvh. Lasse

Fra : Armand

Dato : 14-03-11 13:52

Den 13-03-2011 18:53, LasseNC skrev:
> Hej gruppe
>
> Som fattig studerende kunne jeg godt tænke mig ikke at skulle bruge
> penge på et nyt stykke værktøj for blot at verificere en lille teori

Og dén er: manglende kompression på den ene cylinder??

Er det en firecylindret?

--
Armand.