Ipad
Fra : John

Dato : 10-03-11 16:09

Hej i gruppen

Har tænkt på at købe en
iPad 32GB Wi-Fi + 3G
En af mine venner skal til USA, og har tilbudt at købe en med hjem, da han
mener de er billigere derovre.
Kan man godt lave den om til dansk menu, og alt det der, så det er den samme
som man køber hjemme?
Og er der i det hele taget noget at spare?
Håber der er en som kan hjælpe.

Mvh.
John

Fra : Per Jensen

Dato : 14-03-11 15:44

On 10/03/11 16.09, John wrote:
> Hej i gruppen
>
> Har tænkt på at købe en
> iPad 32GB Wi-Fi + 3G
> En af mine venner skal til USA, og har tilbudt at købe en med hjem, da
> han mener de er billigere derovre.

De er til salg overalt i danmark nu, let brugte, priserne rasler ned når
den nye iPad 2 kommer.

> Kan man godt lave den om til dansk menu, og alt det der, så det er den
> samme som man køber hjemme?

Ja.

Fra : John

Dato : 15-03-11 09:25

Hej Per

Tak for svar. Det er også den nye ipad2 jeg vil købe. Lyder godt at den kan
laves om til dansk menu...

John

Ja.