Beyond the Sea - et liv i rampelyset?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 10-03-11 11:48

Så Kevin Spacey i den - i mine øjne - glimrende film "Beyond the Sea -
et liv i rampelyset" onsdag d. 9.3. i dansk tv hvor han spillede
sangeren m.m. Bobby Darin.

Mit spørgsmål lyder:

Sang Kevin selv eller var der tale om playback?

Jeg hælder selv til det sidste, da det ikke er så ligetil at synge fx.
"Splish splash I was taking a bath" så det lyder som den ægte vare ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : carlsen

Dato : 10-03-11 12:16

On Mar 10, 11:48 am, Hans Paulin (6310) <m...@privacy.net> wrote:
> S Kevin Spacey i den - i mine jne - glimrende film "Beyond the Sea -
> et liv i rampelyset" onsdag d. 9.3. i dansk tv hvor han spillede
> sangeren m.m. Bobby Darin.
>
> Mit sp rgsm l lyder:
>
> Sang Kevin selv eller var der tale om playback?
>
> Jeg h lder selv til det sidste, da det ikke er s ligetil at synge fx.
> "Splish splash I was taking a bath" s det lyder som den gte vare ;)
>
> --
> Med venlig hilsen
>        Hanswww.zofiaoghans.dk

Hej

Til sidst i rulletekster kommer som regel en musik-oversigt, og i de
fleste af
sangene var det Kevin Spacey, der sang. Om det gælder alle, er lidt
svært at sige,
når rulleteksten kører med en vældig fart.
mvh Jørgen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 10-03-11 20:55

On Thu, 10 Mar 2011 11:15:51 -0800, carlsen wrote:

> [...]
> svært at sige,
> når rulleteksten kører med en vældig fart.

Hæ hæ :)

Så på utube at nogen roste hans sang, så kom i tvivl :)

Tak for input :)

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-03-11 22:39

Hans Paulin (6310) wrote:

> Hæ hæ :)
>
> Så på utube at nogen roste hans sang, så kom i tvivl :)
>
> Tak for input :)

Ifølge imdb synger Spacey selv, og der er ikke krediteret andre sangere.

Per V
--
HUTLIHUT - vi er måske ikke de bedste - men vi er LANGT de pæneste!

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 10-03-11 23:58

Efter mange tanker skrev Per Vadmand:
> Ifølge imdb synger Spacey selv, og der er ikke krediteret andre sangere.

Jeg er meget imponeret!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-03-11 00:42

Hans Paulin <me@privacy.net> wrote:

> Jeg er meget imponeret!

Der kan gøres meget godt ved en mixerpult.

Hmm! Hvem var det nu der sagde, at film er 24 gange sandheden pr sekund?

--
Hi! I'm a signature virus. Copy me into yours and join the fun.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 11-03-11 00:45

Axel Hammerschmidt forklarede den 11-03-2011:
> Der kan gøres meget godt ved en mixerpult.

Anyway :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-03-11 02:57

Hans Paulin (6310):

> Axel Hammerschmidt forklarede den 11-03-2011:

> Anyway :)

Aargh! Det er den rædselfulle franske, La Mere.

Jeg kan godt huske den og ham Bobby Darin.

<<<vomits!>>>

Der står her

http://en.wikipedia.org/wiki/La_Mer_(song)

at det *er* Spacey, der synger den i filmen. Se listen under "Appearances
in other media" og "Film"

--
Oops!... I did it again

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 11-03-11 07:52

Axel Hammerschmidt frembragte:
> Aargh! Det er den rædselfulle franske, La Mere.
>
> Jeg kan godt huske den og ham Bobby Darin.
>
> <<<vomits!>>>

Nu havde Bobby jo et bredt repetoire og vi der er vokset op med Svend
Nicolaisen er jo forberedt på alt , så der var ikke lige noget der
direkte stødte mig ved nogen af melodierne selvom jeg dog mere er til
"Splish splash" o.l. :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-03-11 16:27

> [...]

> Nicolaisen er jo forberedt på alt , så der var ikke lige noget der
> direkte stødte mig ved nogen af melodierne selvom jeg dog mere er til

he he. håber ikke du fik noget på skjorten

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 11-03-11 22:43

Axel Hammerschmidt tastede følgende:
> he he. håber ikke du fik noget på skjorten

:)

Hans
www.zofiaoghans.dk