Lader med 16v.
Fra : LasseNC

Dato : 10-03-11 10:37

Hej!

Jeg har bygget hele ladesystemet om på min XS650, som har et
traditionelt generator system med kul, ensretter og regulator.
Det nye system kommer fra en RD350, dvs. stator, svinghjul og
laderegulator/ensretter.

I tomgang lader systemet med omkring 15v. og når jeg giver gas stiger
spændingen.

Regulatoren har 6 poler, 3 felt, 1 pos(rød), 1 neg(sort) og en brun.
Den brune kan jeg ikke rigtigt finde ud af hvad er til.

http://freespace.virgin.net/rojer.thomas/wiring.jpg

Er der andre fejl jeg bør kikke efter? Umiddelbart tænker jeg at
regulatoren er død, den har trodsalt også nogle år på bagen.

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-11 06:23

"LasseNC" <lassenc@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hej Lasse
De 3 felt giver sig selv. Rød til batteri +, sort til stel, brun skal have
strøm når du har tænding på.
Hygge PD CBR1100t

Fra : LasseNC

Dato : 13-03-11 06:20

On 11 Mar., 06:22, "Poul Dam" <pouldamhyggeadslhome.dk> wrote:
> [...]
> laderegulator/ensretter.
>
> I tomgang lader systemet med omkring 15v. og n r jeg giver gas stiger
> sp ndingen.
>
> Regulatoren har 6 poler, 3 felt, 1 pos(r d), 1 neg(sort) og en brun.
> Den brune kan jeg ikke rigtigt finde ud af hvad er til.
>
> http://freespace.virgin.net/rojer.thomas/wiring.jpg
>
> Er der andre fejl jeg b r kikke efter? Umiddelbart t nker jeg at
> regulatoren er d d, den har trodsalt ogs nogle r p bagen.
>
> Hej Lasse
> De 3 felt giver sig selv. R d til batteri +, sort til stel, brun skal have

Det har jeg fået klaret nu. Ligger på 14,5v lige fra tomgang, perfekt!
Og så er der ingen vedligehold der,