Hvordan smager Grøn te is mon?
Fra : BK

Dato : 09-03-11 21:35

Hej.

Vil for første gang prøve sushi som take away i.f.m. en fødselsdag.
Som dessert kan bl.a. bestilles: Grøn te is.
Har nogen smagt det - og er smagen rimelig god, så jeg kan risikere at
bestille nogle portioner?
Ja, smag og behag er forskellig - det ved jeg.
Vi er ikke så kræsne hvad angår is, men hvis smagen af Grøn te is er meget
speciel, må jeg nok hellere holde mig til en gængs islagkage.
M.v.h., Birte.

Fra : Erik Olsen

Dato : 09-03-11 21:46

BK wrote:

> [...]
> Vi er ikke så kræsne hvad angår is, men hvis smagen af Grøn te is er
> meget speciel, må jeg nok hellere holde mig til en gængs islagkage.

Har du smagt grøn te?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen