Genregistrering af MC samt andre spørgsmål
Fra : Jebir

Dato : 06-03-11 15:53

Goddag

Jeg har muligheden for at overtage en gammel MZ'er der har stået stille
nogle år. Den står pt. uden plader, og kræver lidt knofedt mv.

Når det så er klaret - hvad er så proceduren?

Der findes ikke en registreringsattest på cyklen - hvordan er det med at
få en ny? Ham der har cyklen stående har ikke attesten, og jeg er ikke
klar over om han har kontakt til den tidligere ejer. Hvis han har, er
det vel nok med en "Ansøgning om ny registreringsattest" - men hvad hvis
det ikke er en mulighed? Er det så en tabt sag allerede eller hvordan
ser det ud?
Når attesten er fremskaffet, så er det vel "bare" at køre cyklen til syn
- eller hvad?
Cyklen har tidligere kørt i DK, så der er betalt afgift - denne skal vel
ikke vurderes igen når den har været afmeldt?
Er der noget jeg skal være opmærksom på i denne retning?

På forhånd tak,
Jebir