Min hud forstår mig ikke
Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-03-11 19:12

Undskyld mig, men jeg søger hjælp til configuration af et skin til en
Wiki. Måske lidt trivielt for eksperterne her, men det ER php, såeh...

Huden er her:
http://ltrmenuplus.bilardi.net/ltrmenuplus/index.php/Main_Page

Jeg HAR fundet ud af at aktivere det, nemlig ved at indsætte følgende:
$wgDefaultSkin = 'ltrmenuplus';
i filen LocalSettings.php i Wiki'ens rod.

Når jeg så starter min Wiki, mangler både venstre og højre menukolonne
og nogle af mine brugerdefinerede menupunkter er smidt op i den
vandrette menu. Okay, tænkte jeg, jeg skal nok sætte huden op.

Når jeg kigger her:
http://ltrmenuplus.bilardi.net/ltrmenuplus/index.php/Manual:$wgSideBarCSS
instueres der om $wgSideBarCSS, der kan antage tre forskellige
værdier, men det har vist ikke noget med at gøre?

Dukumentationen er, som for de fleste skins, yderst skrabet. I menuen
"Navigation" er der links til diverse hjælp, men for mig er det ingen
hjælp.

Jeg har ledet og ledt efter en lille åbning med lys i, men er tæt på
at give fortabt. Det nærmeste jeg kan komme er denne side:
http://ltrmenuplus.bilardi.net/ltrmenuplus/index.php/Manual:NOSTDLST

Midt i al volapykken skimter jeg noget som måske har med sagen at
gøre.

Nogen der kan sætte mig i gang, så skal jeg nok selv arbejde videre.
--
Venlig hilsen Kurt Hansen

Ægte mod er at kalde en spade for en spade,
også når man taler med spaden selv ...

Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-03-11 04:02

Fri, 04 Mar 2011 19:12:19 +0100 skrev Kurt Hansen:

>Undskyld mig, men jeg søger hjælp til configuration af et skin til en
>Wiki. Måske lidt trivielt for eksperterne her, men det ER php, såeh...

> [...]
[kut]

>Nogen der kan sætte mig i gang, så skal jeg nok selv arbejde videre.

Forglem det. Jeg har definitivt valgt et andet skin og opgiver derfor
al videreudvikling af dette.