På vejene igen.
Fra : Jens P.

Dato : 05-03-11 08:41

Efter flere års "stilstand" er det blevet tid til igen at få luft under
vingerne.
Så idag futter jeg til Horsens og henter min "nye gamle" mc.

Ses derude.

Jens/ Aalborg

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 05-03-11 23:51

Jens P. forklarede:
> Så idag futter jeg til Horsens og henter min "nye gamle" mc.

Det er en kinøjser, ikke? ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jens P.

Dato : 06-03-11 08:17

Det er en kinøjser, ikke? ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Mnjaaaaa ..... vist et lille stykke længere mod sydøst. Den er vist fra
Japan
But who's countin', så længe den bare kan finde fremad. det er en 27år ung
XJ900.

/J

Fra : Knud Dam

Dato : 06-03-11 09:27

"Jens P." <ask_me@not_valid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Japan
> But who's countin', så længe den bare kan finde fremad. det er en 27år ung

Tillykke med den !

; - )

KD

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 06-03-11 20:16

Jens P. kom med denne ide:
> det er en 27år ung XJ900.

Den er da altid 2 år yngre end min veteran-cykel :)

Hans
www.zofiaoghans.dk