? Klassiske/historiske/tidskorrekte nummer~
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 04-03-11 22:07

I sidste halvdel af forrige år taltes der en del om, at det fra 1 april
2011 ville være muligt at
erhverve sig sort nummerplade - den med dobbelt bogstav + nummeret - til
køretøjer helt op til årg.
ca. 1976, hvor den hvide nummerplade tog over.
I den anledning konsulterede jeg i går 'SKAT' i Grenå for at bestille
sådan et skilt til min Bonneville
årg. 1971.
Her kendte man ikke noget til nyheden. Mon nogen herinde er bedre
informeret??

Bedste hilsen,
Palle

Fra : Grunnet

Dato : 05-03-11 13:00

"Palle Bugtrup" <burini@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> sådan et skilt til min Bonneville
> årg. 1971.
> Her kendte man ikke noget til nyheden. Mon nogen herinde er bedre

Du har været for tidligt på den. Der kan tidligst søges EFTER den 1/4 2011.

http://www.motorhistorisk.dk/index.php/moms-told-og-skat/66-ny-registreringsbekendtgorelse

--
Steen
GL 500 SilverWing '84