Hvorfor ikkl' på Mcd, Sunset & BK ?
Fra : Grisen Pigson

Dato : 03-03-11 10:37

Hi,

Hvorfor kan man ikke få forårsruller og bagekartofler?

Er det evt. noget man kunne indføre...

Det vil jeg bare gerne foreslå!
(Jeg gider ikke altid lave tingene selv)

MVH
PJC €:>}
_______________________
Nappers Nations: 'SE a DK'

Fra : Grisen Pigson

Dato : 03-03-11 10:39

On 3 Mar., 18:36, Grisen Pigson <p...@peterchristensen.eu> wrote:
> [...]
>
> Er det evt. noget man kunne indføre...
>
> Det vil jeg bare gerne foreslå!
> (Jeg gider ikke altid lave tingene selv)

Altid noget at man har burgers og kyletter, trods alt...

€:>}

Fra : Max

Dato : 03-03-11 19:02

Hej

Hvorfor skriver du så ikke til nogen der kan gøre
noget ved det ?

Max

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 03-03-11 19:44

On 03-03-2011 18:36, Grisen Pigson wrote:
> Hi,
>
> Hvorfor kan man ikke få forårsruller og bagekartofler?
>
> Er det evt. noget man kunne indføre...
>
> Det vil jeg bare gerne foreslå!
> (Jeg gider ikke altid lave tingene selv)

Ja helt ærligt det er da også for ringe.

Jeg kan heller ikke få en Big Mac på BK, eller Kylling i Grøn Karry hos
Kentucky Fried Chicken.

Men det værste er da klart at de ikke har tørfisk i Imperial biografens
kiosk, eller tørret grindehval.

p.s. Sorry kan ikke tage dit spørgsmål helt så seriøst.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, IDCS #505926, TDI Trimix

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-03-11 19:46

Grisen Pigson skrev den 03-03-2011 18:36:
> Hi,
>
> Hvorfor kan man ikke få forårsruller og bagekartofler?
>
> Er det evt. noget man kunne indføre...

Tja, det er vel op til restauranten om at tilbyde den mad de vil tilbyde.

> Det vil jeg bare gerne foreslå!

jamen, så henvend dig til de restauranter hvor du savner det.

> (Jeg gider ikke altid lave tingene selv)

Det gør jeg så heller ikke.

Tilgengæld er der masser af andre fastfood-steder, der både har
forårsruller og bagekartofler. Prøv just-eat eller etakeway i din
informationssøgning.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til