Dansk Oscar igen
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-03-11 00:20

Et stort tillykke til Susanne Bier!

--
Jørgen Grandt / www.hamigen.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-03-11 17:12

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen
news:4d6c2db1$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Et stort tillykke til Susanne Bier!

Hvilken film spiller hun egentlig med i ? - det er ikke ligefrem et navn man
kender særligt meget.

Hilen Åge

Fra : Mr. D

Dato : 01-03-11 18:35

"Åge Halldorsson" skrev i meddelelsen

> Hvilken film spiller hun egentlig med i ? - det er ikke ligefrem et navn
> man kender særligt meget.
> Hilen Åge

Flot Åge, virkelig flot!
simon

Fra : Hauge

Dato : 01-03-11 20:27

Den 01-03-2011 18:34, Mr. D skrev:
> Flot Åge, virkelig flot!

Sikkert fordi det er så rystende ligegyldigt, at Åge mener det sådan.
Og jeg er faktisk enig, hendes film siger mig ikke en klaphat, men sådan
er der jo så meget.
At de så er/var gået i selvsving over hendes hårroder, det er mig helt
ubegribeligt. Måske i billedbladet, men i tv's nyhedskanaler, det er mig
for langt ude.
Men der skal jo være tv for pøblen.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-03-11 21:07

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Og jeg er faktisk enig, hendes film siger mig ikke en klaphat, men sådan
> er der jo så meget.

Enig ? - Altså jeg aner ikke hvilke film det overhovedet drejer sig om.
Jeg har bare hørt navnet, i de sidste dage. Aner derfor heller ikke om
jeg synes om de film med hende overhovedet er seværdige.

Hilsen Åge

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-03-11 12:05

Den 01-03-2011 21:06, Åge Halldorsson skrev:

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Enig ? - Altså jeg aner ikke hvilke film det overhovedet drejer sig om.

der er kommet sådan noget moderne noget der heder www.google det er en
søge maskine hvor du
kan få svar på det meste
http://www.imdb.com/title/tt1340107/

Fra : Hauge

Dato : 08-03-11 14:30

Den 08-03-2011 12:04, Bo M. Mogensen skrev:
> der er kommet sådan noget moderne noget der heder www.google det er en
> søge maskine hvor du
> kan få svar på det meste

Uh, det var smart, er det helt nyt?

Hvis ikke, hvorfor bruger du det så ikke selv noget oftere?

Mvh Hauge

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-03-11 12:03

Den 01-03-2011 20:27, Hauge skrev:

> [...]
> At de så er/var gået i selvsving over hendes hårroder, det er mig helt
> ubegribeligt. Måske i billedbladet, men i tv's nyhedskanaler, det er

Nahn jeg har lige set hævnen den er da skide go ...

Fra : Allan Hilmar

Dato : 01-03-11 21:22

Åge Halldorsson skrev:
> "Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen
>
> Hvilken film spiller hun egentlig med i ? - det er ikke ligefrem et
> navn man kender særligt meget.

BockBier
http://g-stream.in/showthread.php?t=456815

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-03-11 23:02

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen
> Et stort tillykke til Susanne Bier!

Det var super godt, nærmest det eneste gode ved Oscar showet i år.
Den mest kendte celeb der var død, og blev husket ved Oscars, var ham som
havde onaneret og dyrket asphyxiation og så lige var død af det.
Men fedt at vi slap for klapsalverne, det er alt for længe for folk at
klappe i træk, så klapsalverne faldt og steg så igen når en lidt mere kendt
kom på skærmen..

James Franko lignede han var ude og ryge joints i hver pause.. Han var helt
væk :)

Anne Hatheway var til gengæld super fin... namnam :)

Anders