Applikation
Fra : Henrik K

Dato : 25-02-11 18:21

Jeg har lige købt en HTC Desire HD og søger nu den app. som gør at man kan
skrive sms som på en Iphone..altså ved at trække fingeren
over de bogstaver man skal bruge (uden at løfte fingeren fra skærmen).
Jeg fik det vist i en Telenor-bod i Helsingør bycenter, men kommer ikke i
byen så tit da jeg bor langt derfra.

Er der en der ved hvad den App. hedder?
Eller en tilsvarende.

Fra : Chano Andersen

Dato : 25-02-11 19:10

Den 25-02-2011 18:20, Henrik K skrev:
> [...]
> over de bogstaver man skal bruge (uden at løfte fingeren fra skærmen).
> Jeg fik det vist i en Telenor-bod i Helsingør bycenter, men kommer ikke i

Der findes swype, som er en tastatur erstatning til Android, der kan det
du ønsker. Personligt synes jeg ikke det er meget bedre eller hurtigere,
end at trykke på bogstaverne.

Som alternativt SMS program kan jeg anbefale handcent.

- Chano Andersen

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 25-02-11 19:17

Chano Andersen skrev:

> Der findes swype, som er en tastatur erstatning til Android, der
> kan det du ønsker.

Swype [¹] kan kun dansk hvis den er indbygget i telefonen, ellers må man
nøjes med en håndfuld verdenssprog. Ærgerligt nok, for jeg syntes at
Swype fungerede rigtigt godt.

SlideIT [²] kan dansk, men jeg synes ikke det fungerer helt så godt som
Swype. Man skal være mere nøjagtig når man glider med fingeren, og der
er osse nogle uhensigtsmæssigheder når man skal taste tal og tegn ind.

Mvh
Klaus

[¹] http://swypeinc.com/
[²] http://www.appbrain.com/search?q=slideit
--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Henrik K

Dato : 25-02-11 19:45

Tak for svar...men Swype ligger desværre ikke i app. store.
Må se om jeg kan finde den andetsteds..

Fra : Ditte/Simba

Dato : 25-02-11 20:42

Henrik K:
> [...]
> skrive sms som på en Iphone..altså ved at trække fingeren
> over de bogstaver man skal bruge (uden at løfte fingeren fra skærmen).

Hej

Der er en app der hedder Slideit.
Jeg har ikke selv lært fidusen.

Hilsen Ditte

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 25-02-11 22:20

Henrik K skrev:

> Tak for svar...men Swype ligger desværre ikke i app. store.
> MÃ¥ se om jeg kan finde den andetsteds..

Prøv på https://beta.swype.com/ — det er der betaen bor.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup