Motorcykelgarage i Kbh
Fra : Jørn Villesen Christ~

Dato : 24-02-11 21:07

Hej,

Jeg går og overvejer stærkt at købe en motorcykel igen her til marts.
Dog bor jeg i en lejlighed på ydre Nørrebro og ville derfor gerne have
en garage at stille den i. Nogen gode forslag?

Kan se emnet har været oppe og vende tidligere. Her blev der blandt
andet snakket om delegarager - hvilket også ville være fint for mig.

Jeg foretrækker en garage i kort cykelafstand - atså inden for et par
kilometer af Bispebjerg.

Mvh
Jørn

Fra : Nynne Hansen

Dato : 17-03-11 15:10

Hej Jørn,

Jeg er i delvist sammen situation, idet jeg _har_ en motorcykel, men ikke
nogen garage eller lignende. Jo, en klubkammerats rum i hans trælast i
Taastrup - men det er for langt fra Valby.

Vi kan vel være en 2-3 stykker om en almindelig garage? Jeg sad og surfede
garager på nettet i går, og der er forskellige firmaer, der udlejer garager
rundt omkring i Storkøbenhavn...

mvh Nynne

--

¤ please don't print this e-mail unless you really need to

Fra : Jørn Villesen Christ~

Dato : 17-03-11 17:49

Hej Nynne,

Jeg er stadig frisk - omend jeg ville sætte _stor_ pris på at det er
kort cykelafstand (det må gerne tage max 10 minutter at komme ud og køre
).

Mellem Valby og Nørre = Frederiksberg... Det kunne jeg godt leve med -
hvis man kan finde noget dér til en fornuftig pris...

Jeg har ikke fået søgt så meget selv. Har du et par links til de firmaer
du omtaler?

Mvh
Jørn

Fra : Nynne Hansen

Dato : 21-03-11 17:31

Jeg lavede følgende søgning på dba.dk, hvor der er flere interessante links

http://www.dba.dk/boliger/erhvervsejendom-og-lejemaal/erhvervslejemaal/reg-koebenhavn/?soeg=garage

Og Ja Tak til maks 10-15 min på cykel, så det bare er op og afsted!

mvh Nynne