Kawasaki GTR 1000 '93 - råd ?
Fra : daniel

Dato : 21-02-11 03:19

Hej NG

Overvejer min 2011 cykel og har fundet ovenstående cykel til en god
pris.
Mine planer i år er at få cruiset en del, med flere ture til DK, UK,
LV, og rundt omkring (Jeg bor i Berlin).

Jeg har kigget lidt online, men nogen her som har noget at sige om
denne cykel, især som brugt cykel hvad man skal holde øje med (Har
læst noget med løse knast kæder).

Og hvem er jeg som MCist så ?
Dette vil være min 14nde MC, den største (motorkraft mæssigt) har haft
mange små MC'er og af ældre dato. Af nyere erfaring har jeg haft en
Honda CB500 98 (for at komme tilbage på 2 hjul, men fandt den lidt
lille og ikke super behagelig når jeg kørte lange ture, til gengæld
var den super til by-brug. Og den var ikke så kæk som min gamle
Kawasaki S2 '72, som var en lille speed-devil.

Så denne MC vil nok blive den største og tungeste jeg har haft (hvis
jeg bestemmer mig for at købe naturligvis), kun en MC jeg har haft var
tungere, en gammel russisk BMW kopi, men der var jo lavere til jorden
og knap så kraftig.

Jeg er facineret af det er en cruiser (beklædning...aldrig prøvet
før), Kardan (træt af kæder) og de gamle reviews fra 90erne jeg nemt
finder online.

Så skal det siges den ligger i prisklasse med CB500'erne, XJ600 og
andre store begynder cykler (knap 2.000€) og det må jeg nok indse er
mit budget.

ser frem til jeres feedback og input

daniel

Fra : daniel

Dato : 22-02-11 07:01

never mind, har været over og kigge på den... for en smule mere kan
man få noget langt bedre....så det bliver nok den vej istedet (7 år
nyere Deauville).

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-11 06:18

"daniel" <aplacebetweenhere@gmail.com> skrev i meddelelsen
never mind, har været over og kigge på den... for en smule mere kan
man få noget langt bedre....så det bliver nok den vej istedet (7 år
nyere Deauville).

Hej Daniel
Tror det er en rigtig god ide. Held og lykke med den.
Hygge PD CBR1100t

Fra : Per V. Misser

Dato : 23-02-11 21:57

Hej Daniel

"Poul Dam" skrev i en meddelelse
> [...]
> nyere Deauville).
>
> Hej Daniel
> Tror det er en rigtig god ide. Held og lykke med den.

Klogt at gå over på Hondas kvalitet og slidstyrke. Men Deauville er stadig
en bedaget, lidt scooteragtig konstruktion, selv om den stadig kan købes
som "ny". Hvor langt ville der være for dig at hoppe helt over på en brugt
Pan European 1100 eller 1300?
Bedste hilsener

--
Per V. Misser