Kursusudbydere.
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-11 09:48

Kursusudbydere..

Følgende kursusudbydere har overfor Rådet for Sikker Trafik tilkendegivet
at deres kurser lever op til "Den sikre motorcyklist - anbefalinger til
grundskursús"

Danske motorcyklisters Råd: www.dmc-kursus.dk
FDM - www.fdm.dk
Heinrich Nielsen Køreskole: www.heinrich-nielsen.dk
MC-Sikkerhed: www.mc-sikkerhed.dk

Som alle har åbnet for tilmelding.

Det er mit første år som "bestyrer" af dmc-kursus hjemmesiden, så bær over
med mig forsåvidt små som store fejl på siden. Men giv mig venligst besked
hvis at noget ikke er/fungerer som det skal være.

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 5-12-2010

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 19-02-11 09:07

Den 18-02-2011 09:48, Orla Pedersen skrev:
> [...]
> med mig forsåvidt små som store fejl på siden. Men giv mig venligst besked
> hvis at noget ikke er/fungerer som det skal være.

Ser helt fornuftigt ud :)

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-11 09:38

On Sat, 19 Feb 2011 09:07:24 +0100, "J.C.Kløve" wrote:

> Ser helt fornuftigt ud :)

Takker, det har længe været et ønske at kursussiden skulle have mere
sammenhæng med DMC's side, men tiden......

Nu ligner de trods alt noget, der kommer fra samme sted.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 19-02-11 11:29

Orla Pedersen <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> Takker, det har længe været et ønske at kursussiden skulle have mere
> sammenhæng med DMC's side, men tiden......
>
> Nu ligner de trods alt noget, der kommer fra samme sted.

Jeps, nydeligt arbejde :)

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-11 11:37

On Sat, 19 Feb 2011 11:28:53 +0100, Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Jeps, nydeligt arbejde :)
>
> Kai

Jow-jow, men uden den solide "bund" du har lavet, så var det ikke gået.

Så nu skal vi bare have nogle kunder i butikken.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 19-02-11 15:15

> Så nu skal vi bare have nogle kunder i butikken.

Jeg har ihvertfald gjort mit for at øge deltagerantallet på kurset..
Mener det var i 2002 jeg sidst var på bronzekursus - utroligt som tiden
går.

--
Mvh. Martin

Fra : Grunnet

Dato : 19-02-11 12:41

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> skrev i
meddelelsen news:y5ybpk3r7sgy$.151lpch2s1dm7$.dlg@40tude.net...
> [...]
> med mig forsåvidt små som store fejl på siden. Men giv mig venligst besked
> hvis at noget ikke er/fungerer som det skal være.

Hej Orla

Det ser rigtig godt ud, men jeg savner muligheden for - via et museklik i
topmenuen eller ved klik på DMC logoet - at kunne komme til DMC's hovedside.
Nu skal jeg vælge DMC i topmenuen og så scrolle ned i bunden af denne side
for at finde linket til www.dmc-org.dk.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84