Den døde i faldet
Fra : Hans Henrik Pedersen

Dato : 17-02-11 14:14

VRÆÆÆLL Jeg tabte min IPHONE 3GS og den døde. Da jeg samlede den op kunne
jeg mærke at den blev helt varm, som om batteriet blev afladt meget hurtigt.
Kan det være batteriet som er gået itu over den hårdhændede behandling, er
der nogen som har en ide ? måske skulle jeg sælge den til én af de rep folk
som annoncerer efter defekte telefoner i f.eks. DBA

Alt der kan hjælpe med en diagnose er meget velkomment

Hilsen
Multifusk.

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 17-02-11 15:11

Den 17-02-2011 14:13, Hans Henrik Pedersen skrev:
> [...]
> rep folk som annoncerer efter defekte telefoner i f.eks. DBA
>
> Alt der kan hjælpe med en diagnose er meget velkomment

Jeg har prøvet at adskille og samle sådan een, men det betyder ikke, at
jeg kan stille en diagnose.
Du har ret i, at en fejl på batteriet kan gøre det varmt - i værste fald
eksplosivt.
Men det kan et stort strømforbrug vel også.
Og det er jo ikke givet, at det kun er een ting, der er gået i stykker.

Så den rigtige køber er måske en af dem, der kunne bruge reservedele?

Bjarne