foredragsholder
Fra : Rene

Dato : 16-02-11 12:13

hej
hvor kan jeg finde information om mc relateret foredragsholdere????

Biker hilsen Rene Rasmussen

Fra : Hekto

Dato : 17-02-11 02:35

On 16 Feb., 12:13, "Rene" <spør...@gmail.com> wrote:
> hej
> hvor kan jeg finde information om mc relateret foredragsholdere????
>
> Biker hilsen Rene Rasmussen

Du kunne måske komme nærmere ind på hvad der skal holdes foredrag om?

Noget bestemt, eller bare MC generelt? Vi har i DKD et par gange holdt
foredrag med billeder, video og fremvisning af modeller. Foredragene
har omhandlet Ducati's historier, udvikling, race og teknik.

--

/Hekto

Fra : Grunnet

Dato : 17-02-11 18:54

"Rene" <spørg@gmail.com> skrev i meddelelsen
> hej
> hvor kan jeg finde information om mc relateret foredragsholdere????
>
> Biker hilsen Rene Rasmussen

Hvis det er MC-rejser/eventyr er der jo Hjalte Tin
http://www.athenas.dk/fdh_tinhjalte.htm

Eller Motour / Henrik Tang
http://motour.dk/Rejse.aspx?ID=114

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

Fra : Klaus Kjærgaard

Dato : 17-02-11 19:54

On Wed, 16 Feb 2011 12:13:15 +0100, "Rene" <spørg@gmail.com> wrote:

>hej
>hvor kan jeg finde information om mc relateret foredragsholdere????
>
>Biker hilsen Rene Rasmussen

Du kan se på www.mc-travel.dk de giver gerne et foredrag.

Vh.
Klaus