Slette alle kontakter på en HTC Legend ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 15-02-11 02:18

Kan man slette alle kontakter på en HTC Legend i et hug ?

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : CK®

Dato : 15-02-11 18:32

Den 15-02-2011 02:17, Brian Vestergaard skrev:
> Kan man slette alle kontakter på en HTC Legend i et hug ?

Ja, eller næsten i ét...

Gå ind i Personer.
Tryk Menu og vælg Slet.
Tryk Menu og vælg Marker Alt.
Slet.

4 hug.

Claus

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 15-02-11 19:31

CK® formulerede spørgsmålet:

> Ja, eller næsten i ét...
>
> Gå ind i Personer.
> Tryk Menu og vælg Slet.
> Tryk Menu og vælg Marker Alt.
> Slet.
>
> 4 hug.

Takker, hvordan kan man så få kontakter fra Nokia 6600i Slide over på
samme HTC Legend

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Per Jensen

Dato : 16-02-11 10:44

On 15/02/11 19.30, Brian Vestergaard wrote:

> Takker, hvordan kan man så få kontakter fra Nokia 6600i Slide over på
> samme HTC Legend

Prøv noget PC suite og se om du kan eksportere kontakterne som
Vcard-filer, dem kan du nok smide over på din HTC via Bluetooth...

// Per.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 19-02-11 21:00

Hvad med www.360.com (tidligere ZYB)?

--
Hilsen Jakob

Fra : Helge

Dato : 20-02-11 11:12

Hej Brian, da jeg startede min HTC Wildfire op, spurgte den mig om jeg ville
importere kontakter og andet fra en anden telefon. Jeg skulle så bare tænde
blutooth på begge telefoner (den gamle var en Nokia 3720) og så gik resten
af sig selv...

Helge