Codein 3 mg eller stærk kodein 6mg Hostes~
Fra : Ejvind Munk Jensen

Dato : 11-02-11 22:04

Søge idet de fleste apoteker har udsolgt i længere tid
Jeg kærer gerne længere for det

Ejvind 21215165

Fra : niels

Dato : 15-02-11 02:30

"Ejvind Munk Jensen" <emunk@fjernvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> Søge idet de fleste apoteker har udsolgt i længere tid
> Jeg kærer gerne længere for det
> --
> Med venlig hilsen
>
> Ejvind 21215165

Hvad med nogle kodimagnyl tabletter, der er 10 mg codein i hver ?

Niels

Fra : Ulvir

Dato : 15-02-11 02:59

"niels" wrote in message news:4d59d723$0$23755$14726298@news.sunsite.dk...

"Ejvind Munk Jensen" <emunk@fjernvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> Søge idet de fleste apoteker har udsolgt i længere tid
> [...]

I brusetabletterne, ja. Men ikke i de almindelige. Der er der 'kun' 9.6 mg.
Jeg kan forestille mig, at Hr. Munk Jensen er ikke intereseret i
bivirkningerne af paracetamol- hvis han skulle forøge dosis.

Mvh- Ulvir.