Herning Show lørdag
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-02-11 17:46

Nogen af de herværende skribenter, eller smuglæsere man kunne være
heldig at træffe i Herning lørdag?

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Johnny Hansen

Dato : 11-02-11 18:04

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen af de herværende skribenter, eller smuglæsere man kunne være heldig
> [...]

Konen og jeg snupper Søndagen

Johnny

Fra : skodbjarne

Dato : 11-02-11 12:33

Lørdag her. Sidder lige og lurer på vintertrafik.dk om bimmeren vil
klare de ca 300km retur med den vejrmelding der er pt. Meen mon ikke
det bliver. Kørte 200 i onsdag hvor der også var glatvarsel, og det jo
fint nok. Det ville da være synd at blomste 3 timer i en bil, hvis nu
vejret er til noget andet

Skal jo se den nye 6'er (som jeg alligevel ikke har råd til). Drømme
er jo en del af glæden

Mvh TP
K1200GT

Fra : Per V. Misser

Dato : 11-02-11 22:08

Hej Kløve

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen af de herværende skribenter, eller smuglæsere man kunne være heldig
> at træffe i Herning lørdag?

Jeg er der ca. til åbning lørdag sammen med en kompis. Jeg vil gerne ryste
hånd -
send en sms til 4042 0257 når du ved hvor du befinder dig...
vh Per V. Misser
CX500E82
F800ST08
SuperFox56 (projekt)

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-11 22:07

On Fri, 11 Feb 2011 17:45:55 +0100, "J.C.Kløve" wrote:

> Nogen af de herværende skribenter, eller smuglæsere man kunne være
> heldig at træffe i Herning lørdag?

Desværre nej, var der idag, og er der igen søndag.

Husk at skrive jer på underskriftsindsamlingen mod periodisk syn af mc. DMC
såvel som MCTC indsamler.

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 5-12-2010

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-11 22:09

On Fri, 11 Feb 2011 22:07:01 +0100, Orla Pedersen wrote:

> Husk at skrive jer på underskriftsindsamlingen mod periodisk syn af mc. DMC
> såvel som MCTC indsamler.

Og det var der rigtig mange der gjorde, og vi fik en snak med mange gæster,
det var hyggeligt, tak for det.

Besøgstallene var dog ikke imponerende, som vi hørte det fra hallens
speaker lidt over 1000 fredag, 8000 lørdag, og omkring 2500 idag.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-02-11 06:55

Den 13-02-2011 22:08, Orla Pedersen skrev:

> [...]
>
> Besøgstallene var dog ikke imponerende, som vi hørte det fra hallens
> speaker lidt over 1000 fredag, 8000 lørdag, og omkring 2500 idag.

Det kan jeg ikke forstå..
Jeg har hørt helt andre og store tal. op mod 15000??? Kan ikke genfinde
tallene nu :(

Nu har jeg ikke nogen idé om hvor mange der skal kunne være i sådan et
messecenter, men lørdag var der så mange at det var decideret "trals".

Svært at komme rundt, svært at få et godt kik til sagerne, og umuligt at
få noget at spise (som sædvanligt)

Det var ellers et fint show syntes jeg (jeg fik da både køreabstinenser,
og fandt et par mulige mener ifm. indkøb af ny MC)

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-11 07:13

On Mon, 14 Feb 2011 06:54:57 +0100, "J.C.Kløve" wrote:

> Det kan jeg ikke forstå..
> Jeg har hørt helt andre og store tal. op mod 15000??? Kan ikke genfinde
> tallene nu :(

Vi er også lidt forvirrede, for der blev nævnt flere, meen når hallens
personale står for billetsalg, og dé siden annoncerer, (de lave), antal
såee.

Jeg tror at arrangøren gerne vil pynte lidt på tallene....

Fra : Carsten Jensen

Dato : 12-02-11 09:18

Som altid lørdag, så tager vi supercross bagefter.