så er den nye baby i hus
Fra : kop

Dato : 11-02-11 13:58

Den store beslutning er truffet, min BMW F800 ST er skiftet ud med en Yamaha
FJR 1300, som blev leveret i går. Jeg glæder mig helt vildt til det bliver
kørevejr....

kop 4220

Fra : Per V. Misser

Dato : 11-02-11 15:02

Hej

"kop" <kop@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Den store beslutning er truffet, min BMW F800 ST er skiftet ud med en
> Yamaha FJR 1300, som blev leveret i går. Jeg glæder mig helt vildt til det
> bliver kørevejr....

Hjertelig tillykke med det nye touring-lokomotiv Jeg håber at du bliver
rigtig glad for den.
Det er en radikal ændring, hvor du kommer fra en forholdsvis let
sportstourer til noget væsentligt tungere. Du har selvfølgelig ingen
erfaringer med den nye endnu, men det var da interessant hvis du summerede
op på erfaringerne med ST 800én nu hvor du skifter, og hvorfor du gør det.
Selv købte jeg ST 800 i efteråret for at komme over på noget der var
tidssvarende og samtidig lettere end den gamle CX500E, som jeg dog ikke
skiller mig af med.

vh Per V. Misser
F800ST08
CX500E82
SuperFox56 (projekt)

Fra : kop

Dato : 11-02-11 15:32

--
Med venlig hilsen / Kind Regards
www.kretaejendomme.dk

> [...]
> Selv købte jeg ST 800 i efteråret for at komme over på noget der var
> tidssvarende og samtidig lettere end den gamle CX500E, som jeg dog ikke

Det er primært fordi vi ville ha' noget der var bedre at sidde bag på og
samtidig noget med lidt mere spræl i. Jeg ramte omdr. begrænseren hver gang
jeg var ude at køre på ST'eren; men vel også det eneste minus jeg kan finde.
Når gearkassen først er slidt til, så man ikke rammer frigear alle steder og
man har vænnet sig til blinklyset, er det den mest velkørende mc jeg
nogensinde har haft. Det lave tyngdepunkt og den lave vægt, gør den til en
utroligt letkørt mc, som jeg absolut kan anbefale til alle og måske specielt
til folk med mindre erfaring og p.g.a. vægten til mange kvinder.

kop

Fra : Western

Dato : 11-02-11 18:41

"kop" <kop@post.tele.dk> skrev
> Den store beslutning er truffet, min BMW F800 ST er skiftet ud med en
> Yamaha FJR 1300, som blev leveret i går. Jeg glæder mig helt vildt til
> det bliver kørevejr....

Te'løk!

Import?
Årgang?
Km?
Pris?

Beklager de lange sætninger
--

Leif Westen

Fra : kop

Dato : 11-02-11 23:02

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 12-02-11 08:07

Den 11-02-2011 13:58, kop skrev:
> [...]
> FJR 1300, som blev leveret i går. Jeg glæder mig helt vildt til det bliver

Tillykke med den.
Den tror jeg da godt du kunne blive glad for :)

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld