Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-02-11 16:52

?Der er noget røvrendings programmering!

Efter det jeg skrev idag og for et par dage siden,
forventer min programmerede "underbevidsthed" opmaerksomhed!

og jeg gaar og fremstiller mig selv som en idiot!
Feks. spiste jeg noget frugt hvilket er sundt,
men af en eller anden grund stikker jeg et par c-vitaminer ind i en
banan jeg er ved at spise!

Hvem gør det?

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-02-11 16:57

?

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:ij11m6$a7$1@news.eternal-september.org...
[...]

Det er "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
Oedelaeg dig selv,Du oedelaegger dig selv, Oedelaeg dig
selv paa en maade som ikke kan opdages af andre!