Re: Telefonsystem semi-mobilt
Fra : David Mc Nally

Dato : 09-02-11 01:54

www.firmafon.dk ser ud til at kunne løse det. Jeg har ikke praktisk erfaring med systemet, men jeg kender stifterne gennem forummet Amino.dk, og de ved hvad de laver.

Jeg vil anbefale jer at få et 70-nummer foran jeres Firmafon-nummer - så kan I altid skifte udbyder uden at skulle portere et nummer, og viderestillingen fra 70-nummeret til Firmafon-nummeret er gratis. Skulle Firmafon have nedetid, kan I viderestille 70-nummeret til en mobiltelefon, så I ikke går glip af opkald.
70-numre koster i omegnen af 75 kr. pr. måned, så det er en overkommelig udgift.

Fra : Chano Andersen

Dato : 09-02-11 19:48

Den 09-02-2011 09:54, David Mc Nally skrev:

> [...]
> til en mobiltelefon, så I ikke går glip af opkald.
> 70-numre koster i omegnen af 75 kr. pr. måned, så det er en overkommelig udgift.

Og hvilke forskelle er der på det, og andre udbydere der tilbyder
viderestilling? Det er jo også muligt at viderestille et normalt nummer
i den tid det tager at portere nummeret, og den nye udbyder vil være
istand til at sikre præsentation af det korrekte A-Nummer. (Hvis de da
bare har en smule styr på teknikken og interconnect aftalerne)

- Chano Andersen