Milkshake mix
Fra : Steen F.

Dato : 09-02-11 16:49

Hej

Jeg har fået en karton med noget milkshake mix, men jeg aner ikke
hvordan det skal bruges. Jeg har spurgt producenten, men de fortæller at
produktet er beregnet til brug i en maskine (for at øge dets volumen).
Men har I et tip til om det kan anvendes uden brug af professionelt
udstyr? Jeg elsker milkshake og vil nødigt smide det ud.
Der står ingen informationer om tilberedning på emballagen som er herfra:
http://www.arlafoodservice.dk/da/Produkter/Brands/Matilde/Matilde-milkshake-mix-4-2-l/

Jeg overvejer at forsøge at blande det med mælk og liter-is, og hælde
det hele i en blender. Hvad siger I? Mon man bliver syg af at drikke
det? hehe

Mvh
Steen

Fra : Emil

Dato : 09-02-11 17:18

"Steen F." wrote:

> [...]
>Men har I et tip til om det kan anvendes uden brug af professionelt
>udstyr? Jeg elsker milkshake og vil nødigt smide det ud.

Indhold af stabilisator antyder, at du kan piske luft ind i det.
Det bliver ikke som flødeskum, men fyldigere og letflydende.
Måske kan du blot komme det i en beholder med noget luft over, og så
ryste det kraftigt.

m.v.h. Emil

Fra : Steen F.

Dato : 10-02-11 04:42

Den 09-02-2011 17:17, Emil skrev:

> [...]
> Det bliver ikke som flødeskum, men fyldigere og letflydende.
> Måske kan du blot komme det i en beholder med noget luft over, og så

Okay, men hvad med at bruge en håndmixer? Som til flødeskum. Eller
bliver det for meget?

Mvh
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-11 09:51

> Okay, men hvad med at bruge en håndmixer? Som til flødeskum. Eller bliver
> det for meget?

Hvis der nu er to liter - kunne du så ikke prøve dig frem med 1/4 liter
først

/karsten