The Event og tv3
Fra : Mr. D

Dato : 09-02-11 18:39

Jeg kan ikke finde ud af The Event. Dem kom på alle hverdage, og nu kommer
den pludselig ikke. Er det en conspiracy eller er der aliensk knas på
linjen? kan nogen fortælle mig hvor og hvornår de næste afsnit kommer?
Simon

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-11 18:53

Mr. D wrote:
> [...]
> kommer den pludselig ikke. Er det en conspiracy eller er der aliensk
> knas på linjen? kan nogen fortælle mig hvor og hvornår de næste

Afsnit 1-4 blev vist man-tirs-ons-tors i uge 5.
Afsnit 5 blev vist i mandags, og herefter tror jeg den kommer hver mandag.
Fik du ikke det den i mandags, kommer den igen på søndag

Michael

Fra : Mr. D

Dato : 09-02-11 19:00

"Trekroner" skrev i meddelelsen

> Afsnit 1-4 blev vist man-tirs-ons-tors i uge 5.
> Afsnit 5 blev vist i mandags, og herefter tror jeg den kommer hver mandag.
> Fik du ikke det den i mandags, kommer den igen på søndag
> Michael

Tak for det Michael. Der var jeg lige ved at gå i panik på konens vegne
simon

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-11 19:32

Mr. D wrote:

> Tak for det Michael. Der var jeg lige ved at gå i panik på konens
> vegne simon

Så lidt. Men hold selv lige øje med det.

I mandags troede jeg den kom kl. 22 som ugen før, men så var det allerede
kl. 21! Derfor må jeg vente i spænding til på søndag.

Michael

Fra : Peter Olsen

Dato : 10-02-11 01:11

"Trekroner" <xx> wrote in

> Så lidt. Men hold selv lige øje med det.
>
> I mandags troede jeg den kom kl. 22 som ugen før, men så var det
> allerede kl. 21! Derfor må jeg vente i spænding til på søndag.
>
> Michael

Du kommer til at vente meget længere på at finde ud af hvad eventet
egentlig er. Amerikanerne er begyndt at blive trætte af vente tiden.

Iflg. Nielsen Ratings, den officielle amerikanske måling af seere, der
skvatter seerne fra den. Da den startede havde den lidt over 11 millioner
seere, sidste måling inden den gik på jule pause i November viste sølle
7.4 millioner, hvilket er ekstremt tæt på den magiske cancelled grænse i
USA og det efter kun 10 episoder.

Så det bliver nok kun til den ene sæson de er igang med (1ste).
Den er også allerede listed hos tvdramas.com som at være i ekstremt fare
for at blive droppet.

--
Peter Olsen