Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Re: Let adgang til kamera ~ B-grip el. lig~
Fra : Joe B.

Dato : 08-02-11 15:23

Ja, det ser jo smart ud.
Dog utroligt at et så simpelt produkt skal være så dyrt. Sjovt i øvrigt, at der er et link til en do-it-yourself guide til hvordan man selv kan lave noget tilsvarende for ingen penge (Link: http://www.lighting-academy.com/index.php?id=sniper_camera_strap&L=1 )

Det tror jeg faktisk jeg vil eksperimentere lidt med. Det må være væsentligt mere behageligt og praktisk end almindelig rem rundt om nakken.

Mange tak for feedback!

Fra : KimT

Dato : 09-02-11 05:59

> Mange tak for feedback!

Selv tak

Fra : Langgaard

Dato : 09-02-11 03:41

On 8 Feb., 23:23, "Joe B." <joe.black...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Det tror jeg faktisk jeg vil eksperimentere lidt med. Det må være væsentligt mere behageligt og praktisk end almindelig rem rundt om nakken.

Så ville jeg starte med at slå en knude på de to løse ender, så de
ikke kan "løbe" igennem låsen

Men først ville jeg se på hvad dem der lever af at være parate bruger
af remme, de ved nok noget om det. Jeg er sikker på de bruger
standartremmene, da disse remme er udviklet og optimeret over rigtig
lang tid.

En god rem er bred og polstret over skulderen, men resten skal være
smalt, da det ellers er i vejen når der fotograferes.

Der er et stort udvalg af forskellige remme her:

http://foto.shop.ebay.de/Foto-Camcorder-/625/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A4344&rt=nc&_nkw=Tragegurt&_ipg=200&_npmv=3&_trksid=p3286.c0.m14.l1514

--
Langgaard
Der efter 40 års fotografering ikke har misset et billede fordi han