system til styring af indkomne ansøgninger
Fra : Leif Neland

Dato : 07-02-11 19:00

Undskyld, men jeg kan ikke rigtig finde mere passende grupper...

Findes der noget, gerne freeware , hvor man kan lave en
ansøgningsformular, gerne på vores webside, hvor jobsøgere til en
stilling hos os, kan poste ansøgninger med bilag og udfylde skemaer,
hvorefter vi kan holde styr på "tak for din ansøgning"-breve, og sortere
i kandidater, og til sidst sende "desværre"-breve til resten?

Leif

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 07-02-11 19:46

Mon ikke der er noget her: