To indlæg af kendte dfmc-folk i Touring Ny~
Fra : Western

Dato : 03-02-11 20:39

Hvis nogen ikke skulle have opdaget det, så har både Mick Høy og Anders
Houmark bidraget til at TN nr. 1/2011 er værd at læse.

--

Leif Westen

Fra : mhoey

Dato : 03-02-11 20:11

On 3 Feb., 16:38, "Western" <leif.westenFjer...@stofanet.dk> wrote:
> Hvis nogen ikke skulle have opdaget det, så har både Mick Høy og Anders
> Houmark bidraget til at TN nr. 1/2011 er værd at læse.
>
> --
>
> Leif Westen

Hej Leif

Mange tak for tilbagemeldingen. Hvis det kan få bare en Dansk MC'ist
til at trække teltpløkkerne op derhjemme og drage ud, så er jeg
tilfreds. Og nej man behøver ikke en 1200 GS Adventure med fuld
udstyrspakke fra Touratech for at næ et stykke ned af vejen! Vær
anderledes det skaber sjove stunder og opmærksomhed når I kommer ud.
Den dag idag vil jeg stadigvæk ikke ændre på at jeg tog en VFR med som
følgesvend.

Jeg ser også frem til at læse Anders indlæg når jeg engang får fat på
udgaven. Det er noget tid siden at jeg har skrevet herinde, men jeg
har haft kontakt med et par gode bekendte herfra gennem min tur. Jeg
håber at I alle har det godt og at vejret snart må vende, hørte I
havde en del sne derhjemme.

Jeg er for tiden i Santiago hvor jeg arbejder for at spare lidt penge
sammen til at fortsætte min færden. Jeg indrømmer at jeg er langsom i
min færd, men kan lide det på denne måde, og så er pigerne også noget
at skrive hjem om her (Mujeres más calientes de América del Sur) ;oP

Mange hilsener og må I alle have en god sæsonstart...

mhoey
Santiago, Chile
Stadigvæk med fire funktionelle VFR cylindre ;oP

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 04-02-11 13:08

Jeg gad godt rejse, som du gør. Jeg kommer nok til at gøre det, når min
unger ikke mere bor hjemme.

Hvor er det fedt at læse om. Har du et sted, hvor du generelt skriver
om turen?

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Fra : Western

Dato : 04-02-11 16:42

"Michael Vilhelmsen"
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> skrev >
> Hvor er det fedt at læse om. Har du et sted, hvor du generelt skriver
> om turen?

Jeg ved ikke hvor tit Mick er inde omkring dfmc ovre på den anden side
af vandet, så jeg giver dig svaret her (det foregår på engelsk):

http://www.mhoey.eu/

--

Leif Westen

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 07-02-11 11:50

Western laid this down on his screen :
> [...]
>
> Jeg ved ikke hvor tit Mick er inde omkring dfmc ovre på den anden side af
> vandet, så jeg giver dig svaret her (det foregår på engelsk):

Tak tak :)

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-02-11 13:35

mhoey skrev:
> (Mujeres más calientes de América del Sur)

"Hotteste kvinder Sydamerika" iflg. Google translate ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : AndersH

Dato : 04-02-11 12:47

"Western" <leif.westenFjerneS@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> Hvis nogen ikke skulle have opdaget det, så har både Mick Høy og Anders
> Houmark bidraget til at TN nr. 1/2011 er værd at læse.

Fedt.. Det har jeg endnu ikke selv opdaget. Håber bladet ligger hjemme i
postkassen

Glæder mig også til at læse Micks indlæg.. Har altid fundet det spændene med
hans cykler og eventyr

Mvh Anders Houmark