Afklaring og overblik
Fra : Mikael

Dato : 02-02-11 01:42

Kender du mon nogen, som ikke er præcis, hvor de gerne vil være i
deres liv med karriere og privatliv? At der er et eller andet, der
blokerer dem i at nå deres mål?

Så må du gerne informere dem om følgende:

"Jeg har et tilbud om et gratis og uforpligtende afklaringsmøde over
telefonen sammen med mig. De fem fordele for dig er:

1. Mødet vil give dig en følelse af større klarhed omkring din
arbejdssituation. Fx om hvordan du får mere forståelse og anerkendelse
for din arbejdsindsats og større overblik.

2. Du vil opdage de væsentligste byggesten, der kan skabe fundamentet
til dine drømmes mål, fx om balance mellem privatliv og arbejdsliv.

3. Du vil få indtryk af de vigtigste omstændigheder, der afholder dig
fra at prioritere dine arbejdsopgaver og din tid, hvilket vil give dig
mere overskud i hverdagen.

4. Du vil kunne identificere den vigtigste handling, som kan få dig
til at bevæge dig fremad mod at nå dine mål og få mere tid.

5. Når afklaringsmødet er slut, er du klar over præcis, hvad du skal
gøre efterfølgende for at skabe en handlingsplan – i den retning du
selv ønsker.

Mødet foregår over telefonen, og det varer knap en time. Sæt 60
minutter af, selv om det erfaringsmæssigt sjældent tager mere end 45
minutter.

Var det mon noget for dig?"

Mange hilsner
Mikael Hoffmann
www.DenGladeBankansatte.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-02-11 14:26

Flimmer skrev:

[spam cuttet]

> SPAM

Jeg er sikker på, at spammeren vil være dig evigt
taknemmelig, fordi du bragte hele hans spam igen, inklusive
hans hjemmesideadresse.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gør din hjemmeside mere intelligent, begynderguide om PHP: