Tilføje Ipad til Iphone konto
Fra : -= bgn =-

Dato : 27-01-11 17:48

Jeg har en Iphone 3GS, og dermed også en konto på Itunes. Nu skal jeg have
mig en Ipad.
Kan jeg tilføje denne Ipad til samme konto som min Iphone, så ikke jeg skal
have 2 kontier og passwords?
Kan det lade sig gøre, vil jeg gerne have en lille vejledning i opsætningen
eller et link til et vejledning.

BG

Fra : Chano Andersen

Dato : 27-01-11 21:54

Den 27-01-2011 17:47, -= bgn =- skrev:
> [...]
> skal have 2 kontier og passwords?
> Kan det lade sig gøre, vil jeg gerne have en lille vejledning i
> opsætningen eller et link til et vejledning.

Det skulle være så enkelt som at indtaste dit apple-id og password, når
du får brug for det første gang.. F.eks. i app storen.

- Chano Andersen

Fra : -= bgn =-

Dato : 28-01-11 15:52

"Chano Andersen" <sunsite092009@chanoandersen.dk> skrev i meddelelsen

> Det skulle være så enkelt som at indtaste dit apple-id og password, når du
> får brug for det første gang.. F.eks. i app storen.
>
> - Chano Andersen

Jeg har ikke problemer med at logge ind i itunes med min apple-id og
password med min Iphone - det virker fint nok.
Jeg vil jo gerne have både min Iphone og min Ipad på samme apple-ID /
Itunes, så købte programmer til min Iphone vil være gratis til min Ipad og
omvendt.
Når jeg nu er logget ind på Itunes, hvilken menu vælger jeg så for at
tilslutte min Ipad?

BG

Fra : Chano Andersen

Dato : 29-01-11 13:16

Den 28-01-2011 15:52, -= bgn =- skrev:
> Jeg har ikke problemer med at logge ind i itunes med min apple-id og
> password med min Iphone - det virker fint nok.

Jeg har på intet tidspunkt nævnt iTunes...

> Jeg vil jo gerne have både min Iphone og min Ipad på samme apple-ID /
> Itunes, så købte programmer til min Iphone vil være gratis til min Ipad
> og omvendt.

Ja, derfor skal du blot enten logge på din konto via appstore på din
iPad eller...

> Når jeg nu er logget ind på Itunes, hvilken menu vælger jeg så for at
> tilslutte min Ipad?

Du sætter kablet til, under enheder vælger du synkroniserings
indstillingerne. (Primært for programmer, for at få apple id'et med over)

Jeg har ikke lige selv prøvet med en iPad, men ovenstående fremgangsmåde
virkede fint med 2 iPod touches. Begge kunne fint kører programmerne jeg
havde hentet.

- Chano Andersen

Fra : -= bgn =-

Dato : 29-01-11 16:40

"Chano Andersen" <sunsite012011@chanoandersen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg har ikke lige selv prøvet med en iPad, men ovenstående fremgangsmåde
> virkede fint med 2 iPod touches. Begge kunne fint kører programmerne jeg

Tak for hjælpen Chano, jeg prøver. )

Hvis nu fruens Iphone også skal ind over min opsætning - hun har jo sin egen
apple-id - er det så muligt at tilføje den min opsætning uden at hun mister
noget fra sin iphone?

BG

Fra : Chano Andersen

Dato : 29-01-11 22:52

Den 29-01-2011 16:40, -= bgn =- skrev:
> Hvis nu fruens Iphone også skal ind over min opsætning - hun har jo sin
> egen apple-id - er det så muligt at tilføje den min opsætning uden at
> hun mister noget fra sin iphone?

Hvis du logger på iTunes med hendes Apple-id først, så burde det være
muligt at tilslutte den, men jeg vil bestemt ikke garantere noget..

Jeg ville tage en sikkerhedskopi af telefonen, og derefter bare prøve.

- Chano Andersen

Fra : -= bgn =-

Dato : 30-01-11 09:38

> [...]
> muligt at tilslutte den, men jeg vil bestemt ikke garantere noget..
>
> Jeg ville tage en sikkerhedskopi af telefonen, og derefter bare prøve.

Tak for hjælpen Chano

Fortsat go´ week-end.

BG