sporing
Fra : myggen

Dato : 26-01-11 07:58

Findes der en Android app. som kan lægges skjult på systemet,
som kan aktiveres ved at telefonen modtager en sms med en bestemt kode
i.
App'sen skal derefter tænde for datakommunikation og GPS, og derefter
sende GPS koordinater i en sms. til et forud defineret telefon nr.
for derefter at lukke datakom og gps ned.

Jeg ved der findes apps der kan ovenstående, hvis Sim kortet skiftes.
men er der nogen der kender og har prøvet andre apps??

Myggen

Fra : Leif Neland

Dato : 26-01-11 18:15

Den 26-01-2011 15:57, myggen skrev:
> [...]
>
> Jeg ved der findes apps der kan ovenstående, hvis Sim kortet skiftes.
> men er der nogen der kender og har prøvet andre apps??

Ikke at det hjælper dig, men periodic.phonelocator.mobi til Symbian kan
dette.

Kaspersky mobile security, også for symbian.

Leif

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 26-01-11 18:31

Myggen skrev:

> Findes der en Android app. som kan lægges skjult på systemet,
> som kan aktiveres ved at telefonen modtager en sms med en bestemt
> kode i.

Der findes adskillige apps med den funktionalitet. Jeg kan ikke længere
huske hvilke jeg har prøvet, men hér er et par links:

· http://www.appbrain.com/app/gps-tracker/demo.GPSTracker
· http://www.appbrain.com/app/sms-spy/de.mobinauten.smsspy
:
· http://www.appbrain.com/search?q=gps+sms