OffRoader pris og mærke ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-01-11 00:40

jeg sad og googlede dem for et styk tid siden og jeg kan se man kan få
sådan nogen kinseser maskiner til omkring 20 000 kr fra ny
er der nogen der har gode erfaringer jeg har en tcm scooter den køre som
en drøm - men den kan ikke starte når det bliver koldt og det er noget lort

Mv
BMM

Fra : Anders Majland

Dato : 26-01-11 07:15

Prøv http://kinojserklubben.dk/

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-01-11 19:52

Den 26-01-2011 07:15, Anders Majland skrev:

> Prøv http://kinojserklubben.dk/

jeg har set siden igennem - men jeg har nu svært ved at finde nogen
tilbud og anmeldelser

Mv.
BMM

Fra : oz3bto

Dato : 27-01-11 14:51

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der nogen der har gode erfaringer jeg har en tcm scooter den køre som
> en drøm - men den kan ikke starte når det bliver koldt og det er noget

Kammeraten har såen kinøjser scooter som indtil videre har rundet 15.000km
uden at han har rørt så meget som en skrue på den.. Så de kan vist godt
holde

Den ruster dog som en i helvede og har som du selv er inde på start
problemer når det er koldt.. Et lille skud diesel start så starter den dog
ganske villigt

Fra : Per

Dato : 27-01-11 17:31

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> er der nogen der har gode erfaringer jeg har en tcm scooter den køre
> som en drøm - men den kan ikke starte når det bliver koldt og det er

Hej Bo !

Min erfaring med kinesere, er, at du får hvad betaler for.

Jeg har kørt på meget igennem tiden herunder også Kinesere - og jeg vil
absolut IKKE anbefale dem til nogen.

Kvaliteten er elendig. Dårlige svejsninger, dårlig lakering, dårlige skruer,
de ruster mv. Men ja - de ER billige. Og hvis du ikke forventer det helt
store og selv kan reparere lidt, så kan det godt gå an.

Jeg ville hellere gå efter en Yamaha YBR125 fx. Den er samlet i Kina, men
under streng Japansk kontrol og kvaliteten er langt langt bedre.

Lidt eksempler her: http://www.dba.dk/soeg/?soeg=ybr+125

mvh. Per