Magasinet MCN (Motorcycle News)
Fra : GRISEN

Dato : 25-01-11 09:41

Jeg har været på hovedbanen nogle gange for at få MCN fra onsdag 12/1
med test af Pilot Road 3.
Første gang havde de kun udgivelsen fra 5/1 og nu har de kun
udgivelsen fra 19/1.

Er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe 12/1 udgivelsen?
Eller er der ogen der har bladet, som kan scanne artiklen til mig?

mvh
Jan

Fra : Mr.Bean2

Dato : 25-01-11 11:37

Håber testen er god
For jeg har lige fået dækket ind af døren i dag

Fra : GRISEN

Dato : 26-01-11 00:57

Hvorfra?
Reifenversand eller daekonline eller noget tredie?
Pris?

mvh
Jan

Fra : Mr.Bean2