Webserver i Ubuntu 10.04
Fra : Cht

Dato : 26-01-11 02:49

Er der en der kan fortælle mig hvordan man installerer en webserver i
Ubuntu 10.04?

Eventuelt hvordan man installerer Apache i Ubuntu 10.04?

Med venlig hilsen Christoffer

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 26-01-11 10:55

On 2011-01-26 10:48, Cht wrote:
> Er der en der kan fortælle mig hvordan man installerer en webserver i
> Ubuntu 10.04?
>
> Eventuelt hvordan man installerer Apache i Ubuntu 10.04?

sudo apt-get install apache2

Alternativt tjek om du kan finde en guide (hvis du skal have mere end
bare apache) på: www.howtoforge.net

/johan

Fra : rikke

Dato : 26-01-11 15:25

On 26-01-2011 10:48, Cht wrote:
> Er der en der kan fortælle mig hvordan man installerer en webserver i
> Ubuntu 10.04?
>
> Eventuelt hvordan man installerer Apache i Ubuntu 10.04?
>
> Med venlig hilsen Christoffer
Hej der er det nemmeste og rigtige er at bruge synaptic pakkehåndtering
så køre det bare

Fra : Cht

Dato : 27-01-11 04:12

On 26 Jan., 15:25, rikke <pc_trol...@youmail.dk> wrote:
> On 26-01-2011 10:48, Cht wrote:> Er der en der kan fort lle mig hvordan man installerer en webserver i

> Hej der er det nemmeste og rigtige er at bruge synaptic pakkeh ndtering
> s k re det bare

Tak for jeres svar.

Nu har jeg fået installeret Apache2.

Mvh. Christoffer