The Bourne Identity (hvor mange)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-01-11 05:32

jeg kom lige i tanke om den her og fik lyst til at se den igen
The Bourne Identity (TV 1988)
http://www.imdb.com/title/tt0094791/

jeg kan af en eller anden grund ikke finde den ja den er på amazon uk
men de sender ikke uden for uk nå jeg finder den nok

der er den mere kendte
The Bourne Identity (2002)
http://www.imdb.com/title/tt0258463/

men jeg synes nu den gamle er bedre

MEN NU KOMMER MIT SPØRGSMål

jeg mener der ligger en version i mellem - nogen bud på hvad det kan
være for en - hvis der altså er en ?

jeg har en ide om der en med Kyle MacLachlan men den kan ikke passe ?

Mv.
BMM

Fra : Holst

Dato : 23-01-11 16:06

Jeg kender ikke den gamle film, men kender dog til dens eksistens.

Men der er fra 2002 "The Bource Identity", som vist hedder "Manden uden
navn" på dansk. Der er hidtil lavet to efterfølgere ("The Bourne
Supremacy", som hed "Bourne-duellen" på dansk, og endelig "The Bourne
Ultimatum" (husker ikke en dansk titel). Læste for nylig, at en fjerde i
serien er på vej.

Jeg tror ikke, at der er nogen anden version. Et opslag på IMDb viser
ikke tegn på en sådan.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-01-11 21:03

Den 23-01-2011 16:05, Holst skrev:

> Jeg kender ikke den gamle film, men kender dog til dens eksistens.

den er fremragende har den på whs et_eler_andet sted

> [...]
> Supremacy", som hed "Bourne-duellen" på dansk, og endelig "The Bourne
> Ultimatum" (husker ikke en dansk titel). Læste for nylig, at en fjerde

ja den bygger videre på den samme ide - men jeg synes den første er
bedst den nye er go men lidt for ferm fordi den sikkert har været svine
dyr at lave

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-01-11 17:55

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> jeg kom lige i tanke om den her og fik lyst til at se den igen
> The Bourne Identity (TV 1988)
> http://www.imdb.com/title/tt0094791/

Den var også rigtigt god. Jeg så den på tv for en del år siden. Jeg har ikke
set filmene med Matt Damon, men de er sikkert lige så gode.

> MEN NU KOMMER MIT SPØRGSMål
>
> jeg mener der ligger en version i mellem - nogen bud på hvad det kan
> være for en - hvis der altså er en ?
>
> jeg har en ide om der en med Kyle MacLachlan men den kan ikke passe ?

Jeg er næsten sikker på, at "The Bourne Identity" kun findes i de to
versioner - altså fra 1988 med Chamberlain, og så den seneste med Matt
Damon. Jeg tror ikke at den nogensinde er indspillet med Kyle McLachlan.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-01-11 21:04

Den 23-01-2011 17:54, Tove Krieger skrev:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Den var også rigtigt god.
det er nemlig det den er ..

> Jeg så den på tv for en del år siden. Jeg har ikke set filmene med
> Matt Damon, men de er sikkert lige så gode.

Nahh den er go men jeg synes den første er bedst ..

> Jeg er næsten sikker på, at "The Bourne Identity" kun findes i de to
> versioner - altså fra 1988 med Chamberlain, og så den seneste med Matt
> Damon. Jeg tror ikke at den nogensinde er indspillet med Kyle McLachlan.

jamen det er sikkert bare mig der har fået en sær ide
Mv
Bo :)

Fra : Steen

Dato : 26-01-11 13:54

> Nahh den er go men jeg synes den første er bedst ..

Jeg synes helt kart Damon er bedre, men det er en smagssag.
Faktisk hører Damons version til på min alle tiders top 20
--
http://twitter.com/Steenbj

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-01-11 21:36

Den 26-01-2011 13:54, Steen skrev:

> Jeg synes helt kart Damon er bedre, men det er en smagssag.
> Faktisk hører Damons version til på min alle tiders top 20
Puhh ja den er ihvertilfælled lavet på et andet budget jeg synes den er
lidt for ferm til at komme ind under huden

Fra : Michael Westi

Dato : 25-01-11 01:04

> [...]
> være for en - hvis der altså er en ?
>
> jeg har en ide om der en med Kyle MacLachlan men den kan ikke passe ?

Der findes 2 versioner. Den fra 1988 og 2002

Tror at du hentyder til Jack Higgins "Sean Dillon" romaner som er
filmatiseret med Kyle McLachlan 2 gange i 96 og 98.
Rob Lowe har også spillet denne figur 2 gange i 95 og 96.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-01-11 21:38

Den 25-01-2011 01:04, Michael Westi skrev:

> [...]
> filmatiseret med Kyle McLachlan 2 gange i 96 og 98.
> Rob Lowe har også spillet denne figur 2 gange i 95 og 96.

Må lige se om jeg kan finde den men kan huske

Kyle MacLachlan var "pumpet" til filmen dvs han havde relativ store muskler
selv om han er go har jeg nu altid haft svært ved at få ham ud af Twin Peaks