Spejlplanet?
Fra : Kim

Dato : 21-01-11 23:03

Kan det passe jeg har set en film, hvor der sendes en astronunt afsted mod
en spejlplanet og at det samme sker på den modsatte planet, den eneste
forskel er at altid er spejlvendt i hver sin verden. Kan det passe det er en
film? Eller er det bare en Svend Åge Madsen novelle der har bidt sig fast
Eller måske en Gru historie?

Jeg mener vi taler om en sort-hvid film fra 1950´erne eller tresserne, konen
er helt overbevist om det end ikke er en novelle, men en ide til en roman
jeg selv har nedskrevet som synopse for 15-20 år siden.

Så hvem er senil? Konen eller mig

på forhånd tak
Kim

Fra : Holst

Dato : 22-01-11 10:04

On 21-01-2011 23:02, Kim wrote:

> [...]
> er helt overbevist om det end ikke er en novelle, men en ide til en roman
> jeg selv har nedskrevet som synopse for 15-20 år siden.

Jeg mener, et lignende spørgsmål har været oppe tidligere, hvor man
endte ved følgende film:

http://en.wikipedia.org/wiki/Doppelg%C3%A4nger_%281969_film%29

Om det så er den eller noget andet, du taler om, skal jeg ikke kunne
sige. Jeg har ikke set filmen - og end ikke læst artiklen på Wikipedia.

Fra : Kim

Dato : 22-01-11 11:16

"Holst" skrev i meddelelsen

On 21-01-2011 23:02, Kim wrote:

> [...]

Om det så er den eller noget andet, du taler om, skal jeg ikke kunne
sige. Jeg har ikke set filmen - og end ikke læst artiklen på Wikipedia.

svar:
Det er helt sikkert den. Takker.
http://www.youtube.com/watch?v=LhEh1WyKWJ8 (traileren)

Fra : Jørgen Grandt