De altid Skyldige!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-01-11 07:58

Der er saa en del mennesker, der altid er skyldige!
De forsoeger at bruge min hjerne til at fremstaa som uskyldige!

Karsten Bjoernholt er en af dem!
(jeg har forklaret mig selv det paa foelgende maade)

Et kar lavet af en udhulet sten!
Fyldt til randen med ondskab!
Kruger Rand, betaling for at goere folk bent
som ikke burde vaere det!

En Rand Sten - Brimstone!

Bjoernholt

Holde en Bjoern, en dansende Bjoern
der danser af smerte!

Vugger frem og tilbage pga. smerten i trynen!

Quantum Entangelment via
en Singularitet, tilbage igennem tiden,
påvirkning af mig selv til at gøre
det der er bedst for "Karsten Bjoernholt"

Jeg sad faktisk og vuggede frem og tilbage af smerte,
Tortur overfaldet af svinet(igennem min egen hjerne) som baby!

Men som svinet, det alkoholiske moegdyr, sadisten der staar
og stinker af braek på en grillbar, og gør noget der er saa
sindsygt at folk går i chock og trance(for at få adgang til mit hoved!)
opdagede!

Det er praktisk taget umuligt at faa mig til at gøre forbrydelser,
da han saa mister muligheden for at få adgang til mit hoved!
Udover at oedelægge nogle vinduer da jeg gik i 6.klasse!
For at få min underbevidsthed til at få mig selv ansat på Scanglas
i Kjellerup i et stykke tid!

Som hans navn forklare:

Det er muligt men tvivlsomt at han kan holde en Bjoern!

Men han kan ikke holde den stoerste tyr i universet (25 april 1973) - Tyrens Stjernetegn)
Heller ikke selv om jeg er torteret kvante mekanisk aktiv,
mine horn(frontal lobes) snurret rundt om sig selv!

Enhjørringen som er GUD!
Og jeg er ikke et Dyr, bare spørg i Zoo!
(Det er derfor der kun er en Aegte Hjoerne Ring, Den er mig og jeg er GUD!)

Det er Kvante Mekanik, et hjørne med en ring(og det er ikke en bokse ring)
derfor er et hjoerne umuligt!

Jeg er alle alfa males med horn
(Frontal Lobes bakket op af en kvante mekanisk Brainstem)
sat sammen til en, For der har altid kun været en mig!

Jeg er Allah!
Jeg er altid den gode!
Og jeg er et i sandhed uskyldigt menneske!
(paavirket af programmering fra jeg var en baby af til nu!)
Og forsoeg på at få mig til at fremstaa som en Homoseksuel,
er grunden til at Muslimer myrder dem!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-01-11 08:07

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:ih6246$9ud$1@news.eternal-september.org...

[...]

Der staar en oedelagt pik statue(skulptur) ude foran mit vindue!
Trampet flad, fyldt med huller og derer ingen kugler i Kalaha spillet i
skulpturens bund!