Desire, støv under skærm
Fra : Ole Larsen

Dato : 18-01-11 18:19

Hej,
der er kommet lidt fint støv under lidt af skærmen. Det ville være fint
selv at kunne fjerne det....
Er det muligt?
PFT

http://olelarsen.eu/htmlGallery/content/2006_02_22_012_large.html

Fra : Ole Larsen

Dato : 18-01-11 18:34

Den 18-01-2011 18:19, Ole Larsen skrev:
> Hej,
> der er kommet lidt fint støv under lidt af skærmen. Det ville være fint
> selv at kunne fjerne det....
> Er det muligt?
> PFT

Fandt lige en youtube video, og det kan jeg godt holde fingrene fra !!

http://olelarsen.eu/htmlGallery/content/2006_02_22_012_large.html

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-01-11 21:02

Ole Larsen skrev:

> Fandt lige en youtube video, og det kan jeg godt holde fingrene fra !!

Link?

--
Bertel

Fra : Ole Larsen

Dato : 19-01-11 01:40

> Link?

Så skal jeg jo hen og søge igen. Heldigvis husker jeg mine søgeord:

http://www.youtube.com/watch?v=sXZqIjtFoAU

http://olelarsen.eu/htmlGallery/content/2006_02_22_012_large.html

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-01-11 10:26

Ole Larsen skrev:

> http://www.youtube.com/watch?v=sXZqIjtFoAU

Ja okay, efter listen over værktøj fik jeg også nok.

--
Bertel

Fra : Laziter

Dato : 19-01-11 06:45

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Fandt lige en youtube video, og det kan jeg godt holde fingrene fra !!

Det ser nu ikke så vanvittigt vanskeligt ud.
Du behøver jo ikke følge alle punkterne i videoen.
Det du skal, er jo blot at komme frem til selve undersiden af skærmen,
resten er bare "fyld" i den video.
Den beskriver en noget nær 100 procent adskillelse af enheden og det er jo
ikke det du skal.

Mvh
Benjamin