Boot messe
Fra : Dykker

Dato : 18-01-11 09:48

Hej er der nogen på sjæland der har tænkt på at tage på Boot messe i
Düseldorf ?? så kunne man jo lave lidt fældes kørsel

Allan

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 18-01-11 18:32

On 18-01-2011 17:48, Dykker wrote:
> Hej er der nogen på sjæland der har tænkt på at tage på Boot messe i
> Düseldorf ?? så kunne man jo lave lidt fældes kørsel
>

> Allan

Hej Allan

Jeg smutter der ned på lørdag og hjem søndag

Men efter for 2 år siden, efter at havde kørt sammen med en ven,
droppede vi den ide.

Vi flyver, meget mere afslappende, hurtigere og faktisk billigere når
alt regnes med.

Fly billeterne er faktisk gratis
På regningen står der de koster -34 kroner, okay der kommer lige 500,-
oveni i skat, så den reele pris er 466,- per person.

Og et hotel værelse på Ibis hotel mit i centrum uden morgenmad koster
440,- for et dobbeltværelse.

Så tro mig jeg gider ikke køre mange mange timer i bil

Billeterne er selvfølgelig nok noget dyrere nu, men vi bestilte også i
september.

God tur.

--
Med venlig hilsen / Best regards