Et godt liv!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-01-11 10:31

Er det ikke det folk syntes at Jesus Kristus
Burde have haft?

Vaek med alt det grimme,
Saar paa haender osv?

En del penge og et lille Harem?

Quantu Entangelment gennem en Singularitet!

Folk taler om ham overalt, der ar afbildninger
i kirker, folk ved ting om hans liv!

Og jeg rammer ikke ved siden af med min godhed,
Der er ingen afbildninger af Profeten Mohammed!

SKIB A Foranderen og oedelaeggeren!

Halvmaane i Panden(tankerne)
Favorit ridedyr Tyr
(min signatur, foedselsdato, stjernetegn)

Min Damaru den timeglas formede tromme,
Lynhurtig og doedbringende sige Inderne jeg er
Nnaar jeg bruger den!

To pap baegere fra Bavinchi, det ene tomt
med aabningen nedad, det andet ovenpaa!!
(det er kaffe der er hemmeligheden)

Indtil videre ser den Muslimske loesning
meget tiltraekkende ud!

--
25-04-1973 Taurus!

--