T9 på android
Fra : Henning

Dato : 14-01-11 14:18

Efter lange overvejelser har jeg endelig hacket min HTC HD2 windows
mobile så den nu også kører Android. Eneste store problem under Android,
er at den under t9/autocomplete konstant vælger forslag ud fra en
engelsk stavemåde/ordbog. Er det fuldstændig umuligt at få den til at
forstå dansk?

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 14-01-11 16:42

Henning skrev:

> Er det fuldstændig umuligt at få den til at forstå dansk?

Er der ikke et menupunkt i indstillingerne der hedder “Sprog og
tastatur”?

Ellers er der jo altid mulighed for at skifte inputmetode, fx til
SlideIT, som har dansk ordbog:

· http://www.appbrain.com/search?q=SlideIT

Mvh,

--