Håndtag med varme
Fra : oz3bto

Dato : 13-01-11 22:03

De håndtag med varme man kan købe div. steder er de noget værd ?

Køre for tiden en hel del på ATV i skoven og selvom vi har div dragter og
handsker på så kommer man sku til at fryse fingerne ret voldsomt alligevel

Skal siges at dette er i Norge og minus 20 i dagtimerne er helt normalt

Fra : Sir1

Dato : 13-01-11 14:34

On 13 Jan., 22:02, "oz3bto" <n...@in.dk> wrote:
> De h ndtag med varme man kan k be div. steder er de noget v rd ?
>
> K re for tiden en hel del p ATV i skoven  og selvom vi har div dragter og
> handsker p  s  kommer man sku til at fryse fingerne ret voldsomt alligevel
>
> Skal siges at dette er i Norge og minus 20 i dagtimerne er helt normalt

Jeg har været ret begejstret for mine Daytona, så jeg kan 'varmt'
anbefale dem! Og så jeg har lige købt nogle Saito billigt ved
Louis til min anden mc, men dem har jeg ikke prøvet af endnu.
Kvaliteten virker dog rigtig god (begge typer er på udsalg for tiden).
Vh
Søren

Fra : Anders Majland

Dato : 14-01-11 15:57

> [...]
> Louis til min anden mc, men dem har jeg ikke prøvet af endnu.
> Kvaliteten virker dog rigtig god (begge typer er på udsalg for tiden).

Kvaliteten af Saito er ringende end Daytona (men det er prisen også)

Styringen fra Saito er temmeligt ringe og står ofte af (2 er døde for
ig) - derudover er tolerancen på den ret stor hvilket giver stor forskel i
effekten på de enkelte trin.

Har hørt flere brokke sig over kvaliteten af saito men intet brok over
daytona'erne

Jeg har haft saito på både XT og XTZ'en og kører nu med en anden styring på
XTZ'en men stadig med Saito håndtagene

/A

Fra : Casper

Dato : 14-01-11 01:47

On Jan 13, 10:02 pm, "oz3bto" <n...@in.dk> wrote:
> [...]
>
> Skal siges at dette er i Norge og minus 20 i dagtimerne er helt normalt

Kan kun anbefales, det er endnu bedre at kombinere dem med muffer...
jeg kører med sommerhansker året rundt.

Casper

Fra : Knud Dam

Dato : 14-01-11 17:57

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alligevel
>
> Skal siges at dette er i Norge og minus 20 i dagtimerne er helt normalt

Jeg har lige købt Saito til vintergeden. De fungerer rigtigt godt.

Holdbarheden tør jeg ikke sige noget om.

; - )

KD

Fra : Ped

Dato : 14-01-11 20:59

Den 13-01-2011 22:02, oz3bto skrev:
> [...]
>
> Skal siges at dette er i Norge og minus 20 i dagtimerne er helt normalt

Også jeg kører med varme i håndtagene - det kan varmt anbefales
Fabrikat ukendt, købt for mange år siden på stumpemarkedet i Herning for
ikke ret mange penge, virker endnu. Kontakten har 4 stillinger: Off,
Start, High og Low, bruger low når det er småkoldt og high når det er
rigtig koldt. Har aldrig brugt vinterhandsker siden.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100 ABS

Fra : Kim Olsen

Dato : 14-01-11 22:58

Jeg har kørt med et sæt billige SAITO greb fra THANSEN. De har holdt i 3
år - og fungeret perfekt.
Den ene ledning er nu slidt over (nok mig der ikke har fikseret den
ordentlig).
Så jeg har hentet et sæt mere, som skal på inden sneen smelter.

De fungerer i øvrigt perfekt, og kan sagtens være tændt konstant når motoren
kører på min lille Lifan 250-4, uden at den kommer til at mangle strøm.

Kim Olsen