Printer til print med frugtfarve ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 13-01-11 02:19

Hvor køber man en printer der kan printe med frugtfarve, og lave print
som dem her http://www.logokager.dk/?id=434 ?

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : emjeppesen

Dato : 13-01-11 07:19

Brian Vestergaard skrev:

>Hvor køber man en printer der kan printe med frugtfarve, og lave print
>som dem her http://www.logokager.dk/?id=434 ?

http://www.anycake.com/Printers-for-Cakes-p-1-c-274.html

Hilsen emj

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 13-01-11 08:54

emjeppesen tastede følgende:

> http://www.anycake.com/Printers-for-Cakes-p-1-c-274.html

Takker, men ville gerne have en butik i DK (ved godt at jeg ikke skrev
dette)

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : emjeppesen

Dato : 13-01-11 09:45

Brian Vestergaard skrev:

>Takker, men ville gerne have en butik i DK (ved godt at jeg ikke skrev
>dette)

Altså printeren er jo til at købe her i landet.
Det specielle sukkerpapir eller rispapir + de specielle farvepatroner
kunne du jo prøve om du kan lokke Inkclub til at skaffe hjem. Jeg
tror, der er kunder til produkterne.

Hilsen emj

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-01-11 09:47

Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> crashed Echelon writing

> Takker, men ville gerne have en butik i DK (ved godt at jeg ikke skrev
> dette)

Har du prøvet at søge på de printere der kom i emjs besked.

IP3600 kan jeg finde i hvert fald 4 fysiske butikker.

Men umiddelbart uden at jeg har helt styr på dette er der vel blot tale om
du skal bruge "alm" inkjet printer, printerblæk, som er fordøjelig
(frugtfarve) og rispapir??

Dernæst bør man så overveje at dedikere printeren kun til kager, sådan man
ikke ender med rester af alm. blæk sammen med frugtfarven.

--
Bjarke Andersen

Fra : Max

Dato : 13-01-11 15:11

Hej Brian

> Takker, men ville gerne have en butik i DK (ved godt at jeg ikke skrev
> dette)

Måske ham her kan hjælpe

http://www.firma-info.dk/fotokage/

Max

Fra : N Dude

Dato : 14-01-11 02:33

Brian Vestergaard wrote.:

> Hvor køber man en printer der kan printe med frugtfarve, og lave print
> som dem her http://www.logokager.dk/?id=434 ?

Brug havd du vil, der er ingen lovkrav på området endnu i dk. Kun men hensyn
til papiret, ej blækket.

Fra : Leif

Dato : 14-01-11 19:27

"N Dude" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> Brug havd du vil, der er ingen lovkrav på området endnu i dk. Kun men hensyn til papiret, ej
> blækket.

Det er nok meningen kagen skal spises - er ikke sikker på
at alm. blæk er godt for kroppen...
Mvh, Leif

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-01-11 19:57

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev:

> Det er nok meningen kagen skal spises - er ikke sikker på
> at alm. blæk er godt for kroppen...

Det kan være man får blåt blod.

--
Bertel

Fra : N Dude

Dato : 18-01-11 17:33

Leif wrote.:

> Det er nok meningen kagen skal spises - er ikke sikker på
> at alm. blæk er godt for kroppen...

EU har ingen indvendinger, og det er den højeste, lovgivende instans på
området.

Fra : Ivar

Dato : 14-01-11 23:17

N Dude skrev:

> Brug havd du vil, der er ingen lovkrav på området endnu i dk. Kun men hensyn
> til papiret, ej blækket.

Hvad mener du med det?
Mener du, at der ikke er regler om hvilke farvestoffer, der må bruges
i kageglasur?

Ivar Magnusson

Fra : Leif

Dato : 15-01-11 08:42

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad mener du med det?
> Mener du, at der ikke er regler om hvilke farvestoffer, der må bruges
> i kageglasur?
>

> Ivar Magnusson

Sakset fra www.anycake.com:

Are the edible inks EU approved?
Yes.

Mvh, Leif

Fra : Ivar

Dato : 15-01-11 14:14

Leif skrev:

> Sakset fra www.anycake.com:

> Are the edible inks EU approved?
> Yes.

Ja, der er regler for farvestoffer i madvarer. De er endda skrappe.
Hvis det skal sælges i EU, skal der være deklaration med E-numre.
Man må absolut ikke bruge, hvad man vil.

Ivar Magnusson

Fra : Max

Dato : 15-01-11 15:04

Hej Ivar

> Ja, der er regler for farvestoffer i madvarer. De er endda skrappe.

Ja, men de gælder jo kun for konsumvare, hvad jeg
putter i mine gæster er der jo ikke nogen der
blander sig i.

Max

Fra : Leif Neland

Dato : 15-01-11 16:17

Den 15-01-2011 15:03, Max skrev:
> Hej Ivar

> Ja, men de gælder jo kun for konsumvare, hvad jeg
> putter i mine gæster er der jo ikke nogen der
> blander sig i.

Ikke hvis de overlever.

Leif

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-01-11 17:20

Leif Neland skrev:

> Ikke hvis de overlever.

.... uden mén.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-01-11 18:04

Bertel Lund Hansen skrev:

> ... uden mén.

Straffeloven:

§ 252. Med fængsel indtil 8 år straffes den, der for vindings
skyld, af grov kådhed eller på lignende hensynsløs måde volder
nærliggende fare for nogens liv eller førlighed.

--
Bertel

Fra : N Dude

Dato : 18-01-11 17:35

Ivar wrote.:

> Hvad mener du med det?
> Mener du, at der ikke er regler om hvilke farvestoffer, der må bruges
> i kageglasur?

Jo da, lokale danske regler som ingen gyldighed har overhovedet. Det er EU's
direktiver, som er gældende, uanset hvad danskerne så end finder på!

Fra : Ivar

Dato : 18-01-11 19:58

N Dude skrev:

> Jo da, lokale danske regler som ingen gyldighed har overhovedet. Det er EU's
> direktiver, som er gældende, uanset hvad danskerne så end finder på!

Du tager fejl. Borgerne i dette land skal rette sig efter de lokale
danske love. Direktiverne er ikke borgernes problem.

Mener du, at det ville være tilladt at komme printerblæk i fødevarer,
hvis Danmark ikke var medlem af EU?

Ivar Magnusson

Fra : N/A

Dato : 15-01-11 20:51

Fra : Leif

Dato : 15-01-11 20:51

"Robin" <robin_kiszka@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> http://www.trykspar.dk/shop/index.php?main_page=index&cPath=160_174_177

De har vist ikke spiseligt papir - hvor får man det fra?

/Leif

Fra : Max

Dato : 15-01-11 22:19

Hej Leif

> De har vist ikke spiseligt papir - hvor får man det fra?

http://www.det-sode-liv.dk/

Sælges som rispapir, bruges f.eks. når man laver
fransk nougat.

Max

Fra : Leif

Dato : 15-01-11 23:09

> Hej Leif

> http://www.det-sode-liv.dk/
>
> Sælges som rispapir, bruges f.eks. når man laver
> fransk nougat.
>
> --
> Mvh
> Max

Har du prøvet at printe p ådet?

Mvh, Leif

Fra : Max

Dato : 17-01-11 07:43

Hej Leif

> Har du prøvet at printe p ådet?

Nej, egentlig ikke. Men jeg kan da prøve hvis du er
interesseret i at høre om det.

--
Mvh Max

Fra : Leif

Dato : 17-01-11 15:17

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen
> Hej Leif

> Nej, egentlig ikke. Men jeg kan da prøve hvis du er
> interesseret i at høre om det.
>
> --
> Mvh Max

Har du da det rigtige frugtfarve osv. til kageprint?
Leif

Fra : Max

Dato : 17-01-11 15:32

Hej Leif

> Har du da det rigtige frugtfarve osv. til kageprint?

Nej, kun almindelig blæk i en Pixma.

Max

Fra : emjeppesen

Dato : 17-01-11 21:04

Max skrev:

>Nej, kun almindelig blæk i en Pixma.

Bare det ikke skal spises
Hilsen emj

Fra : Leif

Dato : 17-01-11 21:04

> Hej Leif

> Nej, kun almindelig blæk i en Pixma.
>
> --
> Mvh
> Max

Der aktiverede du så lige mit kill filter,
da du taler et underligt sprog herinde.

/Leif

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-01-11 01:52

Leif har bragt dette til os:
> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> Der aktiverede du så lige mit kill filter,
> da du taler et underligt sprog herinde.

Husk din sølvpapirshat

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Max

Dato : 18-01-11 07:55

Hej Leif

> Der aktiverede du så lige mit kill filter,
> da du taler et underligt sprog herinde.

Jeg ved godt at du ikke læser dette, med
du må have en underlig opfattelse af ting.

--
Mvh Max

Fra : Robin

Dato : 16-01-11 08:02

Jeg vil nødigt selv spiser noget blæk. Gad ved hvad der er deri,
holdbarhedsdato? Varedeklaration?
Åker ikke at finde mig et en endoskopi seance for at rette ting ud.

Fra : Max

Dato : 18-01-11 08:33

Hej Robin

> Jeg vil nødigt selv spiser noget blæk. Gad ved hvad der er deri,
> holdbarhedsdato? Varedeklaration?

Skriv til din printerleverandør og bed om et sikkerhedsdatablad
og en arbejdspladsbrugsanvisning på det blæk du bruger, så kan
du læse om blæk, og nej det egner sig ikke til indvortes brug.

--
Mvh Max

Fra : N Dude

Dato : 18-01-11 17:43

Max wrote.:

> du læse om blæk, og nej det egner sig ikke til indvortes brug.

Og det gør nikotin, tjære, koffein og spiritus?!

Fra : Max

Dato : 18-01-11 17:48

Hej N Dude

> Og det gør nikotin, tjære, koffein og spiritus?!

Det må jeg så sandelig heller ikke udsætte dig for på
en arbejdsplads.

Max

Fra : N Dude

Dato : 18-01-11 17:41

Robin wrote.:

> Jeg vil nødigt selv spiser noget blæk. Gad ved hvad der er deri,
> holdbarhedsdato? Varedeklaration?

Men du vil gerne være i samme rum son rygere, gå en tur på rådhuspladsens
diselos, spise dårlige fødevarer med alt for stort fedt- og sukker indhold.
Og du vil osse gerne drikke vin, øl spiritus og måske ryge en fed...

Hvor stor en ignorant er det egentlig at være.....?

Hvor meget blæk tror du mon, der kommer ind i systemet ved at spise tre
stykker kage??

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-01-11 20:42

N Dude udtrykte præcist:
> Hvor stor en ignorant er det egentlig at være.....?

It takes one, to know one...

> Hvor meget blæk tror du mon, der kommer ind i systemet ved at spise tre
> stykker kage??

Aner det ikke, men du har tydeligvis fået for meget...

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)