Giganews eller Usenetserver?
Fra : -=JF=-

Dato : 30-12-10 10:00

Helt kort:

Hvilke af ovennævnte er bedst - og hvad gør dem bedre?

På forhånd tak!

--
Mhv.
John

Fra : Søren Blom

Dato : 30-12-10 15:29

"-=JF=-" skrev

Hvilke af ovennævnte er bedst - og hvad gør dem bedre?

Kender kun til Giganews, de fungere upåklageligt, men du kan jo tage en
prøve periode hos dem begge og vælge derefter.

Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 03-01-11 17:38

"-=JF=-" <null@null.null> skrev i en meddelelse
> Helt kort:
>
> Hvilke af ovennævnte er bedst - og hvad gør dem bedre?
>
> På forhånd tak!

Har kun hørt/læst positivt om Giganews. Det er vist toppen af poppen, hvis
man vil betale lidt ekstra. Jeg kan desuden varmt anbefale
http://www.newshosting.com - jeg har haft dem i lidt over 3 år uden ét
eneste problem og det er virkelig stabilt samtidig med, at hastigheden er
maksimal.

Jeg har vist den de kalder 'Unlimited' til 15 dollars pr. måned. 760 dages
retention er også lige værd at nævne.

Søren

Fra : Jesper Lund

Dato : 03-01-11 23:53

Søren Bøgh Nielsen wrote:

> Jeg har vist den de kalder 'Unlimited' til 15 dollars pr. måned. 760
> dages retention er også lige værd at nævne.

2+ års retention har de fleste Usenet udbydere efterhånden..

--
Jesper Lund

Fra : Rado

Dato : 04-01-11 14:17

On 03 Jan 2011 22:53:21 GMT, Jesper Lund <usenet@jesperlund.com>
wrote:

>2+ års retention har de fleste Usenet udbydere efterhånden..

Giganews har over 7 års tekst retention, det er der vist ikke mange af
de andre der kan slå.

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Per Hansen

Dato : 04-01-11 07:34

Jeg bruger Astraweb, det kører fint. Og så har de et abbonement, hvor man
kan hente 180GB for 25$, hvilket passer mig fint.

Hilsen
Per