VirtualBox 4
Fra : Ivar Madsen

Dato : 29-12-10 09:37

Jeg opgav at få USB til at virke i VirutalBox 3, men har lige opgraderet til
VirtualBox4, og vil give det et nyt forsøg.

Det ser ud til at opgraderingen (afinstall->nyinstall) gik godt, og alt
virker, bare ikke USB og lyd, men det gjorde det jo heller ikke før,,,

VirtualBox 4.0 Oracle VM VirtualBox Extension Pack All platforms
Support for USB 2.0 devices, VirtualBox RDP and PXE boot for Intel cards

Har dobbelt klikket på den, den kørte også, og den ser ud til at være
installeret, som det skal.

Men jeg kan ikke finde USB i win7 nogen ider til hvad jeg så gør nu?
lige u i skrivende stund,så har jeg stadig adgang til USBdimsen i Linux,
selvom jeg mente at jeg skulle have adgang til den i win7.

Ivar Madsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 29-12-10 09:55

Ivar Madsen wrote:

> [...]
> lige nu i skrivende stund,så har jeg stadig adgang til USBdimsen i Linux,
> selvom jeg mente at jeg skulle have adgang til den i win7.

Fra

,----[ Oracle VM VirtualBox HÃ¥ndtering ]
| Enhedsfiltre:
| 3 (1 aktiv)