htc-legend android 2.2
Fra : cykelsmeden

Dato : 27-12-10 11:16

er der nogen som kan fortælle hvor man finder subj?

//finn

Fra : jk

Dato : 27-12-10 13:03

On Mon, 27 Dec 2010 11:15:34 +0100, cykelsmeden <news@not2old.dk>
wrote:

>er der nogen som kan fortælle hvor man finder subj?

Nej, men du kan trygt købe een, og opgradere i løbet af kort tid.

http://fpn.dk/digitalt/mobil/article2272050.ece

http://www.mobilbladet.dk/index.php?module=News&func=display&sid=2142

men det ved du måske.

mvh

John

Fra : cykelsmeden

Dato : 27-12-10 14:12

Den 27-12-2010 13:03, jk skrev:
> Nej, men du kan trygt købe een, og opgradere i løbet af kort tid.

> [...]
tak for info, og nej!

barnebarnet fik en før jul, og klagede hurtigt over at mangle plads. Så
fik han et 16G memory i julegave, men har ikke fået mere plads ;(
Han har så selv (han er 13) fundet ud af at han ikke kan bruge
memorymodulet til sine apps/musik/mms og hvad ved jeg, men har læst at
det er løst med 2.2 - vi kan bare ikke finde ud af hvordan han får den.
//finn

Fra : Jakob Griffel

Dato : 28-12-10 23:57

> Han har så selv (han er 13) fundet ud af at han ikke kan bruge
> memorymodulet til sine apps/musik/mms og hvad ved jeg, men har læst at det
> er løst med 2.2 - vi kan bare ikke finde ud af hvordan han får den.

Min kæreste har lige fået opdateringen i går aftes. Også på en Legend.
Jeg havde fået opdateringen på min egen Legend for længe siden og vi undrede
os over at hun ikke havde.

Vi slukkede hendes teklefon og tændte den igen - og straks agsde den, at der
var en opdatering til den.
Det er iøvrigt TO opdateringer. Først den ene, og så gik jeg ind og søgte
manuelt efter opdateringer, og så var den anden også klar til at blive
hentet.

For øvrigt lavede telefonen selv backup inden den opdaterede, så vi har ikke
mistet en eneste sms, kontakt eller lign.

Held og lykke!

--
Hilsen Jakob

Fra : cykelsmeden

Dato : 27-12-10 14:19

Den 27-12-2010 13:03, jk skrev:
> http://www.mobilbladet.dk/index.php?module=News&func=display&sid=2142
>
> men det ved du måske.
hyggede mig lige med den:
Din HTC Legend vil blive sat til fabriksindstillingerne efter
opdateringen. Alle beskeder og hentede applikationer vil gå tabt, med
mindre de er gemt på SD-kortet eller SIM-kortet.
--
smart forslag, hvis problemet med den eksisterende version netop er at
det IKKE kan gemmes på SDkortet :>)

Fra : jk

Dato : 27-12-10 15:43

On Mon, 27 Dec 2010 14:19:04 +0100, cykelsmeden <news@not2old.dk>
wrote:

>hyggede mig lige med den:
>Din HTC Legend vil blive sat til fabriksindstillingerne efter
>opdateringen. Alle beskeder og hentede applikationer vil gå tabt, med
>mindre de er gemt på SD-kortet eller SIM-kortet.

Ja !
Der findes visse backup-apps på Market.

Der backes op remote udenfor telefonen, så det burde være brugbart.

Med min Hero kunne de nu godt lave det, så da 2.1 kom røg der ikke
noget. Jeg tror endda, at de også advarede om det. Men vi får desværre
ikke lige 2.2, - det er ialfald usikkert. Sidder og læser på, om jeg
tør roote og installere en pirat-rom. For mig er det kun JIT, der er
interessant, altså performance.

mvh

John

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-12-10 20:15

Den 27-12-2010 11:15, cykelsmeden skrev:
> er der nogen som kan fortælle hvor man finder subj?
>
> //finn
Angående backup så prøv at hente My Phone Explore programmet er
lavet til SE men kan også bruges til andre telefoner med android.
Programmet er på Dansk og gratis.

http://www.fjsoft.at/en/home.php

--
Venlig Hilsen