Mandolin fra zyliss
Fra : Nyheder

Dato : 26-12-10 02:11

Hej NG
Har ønsket og fået en mandolin i julegave. Jeg har fået den fra Zyliss
der ikke er helt billig, men den er i plast. Jeg kender ikke mærket.
Skal jeg bytte den til en af metal.

Er der nogen der kender denne model?

Julehilsen

Sten

Fra : Max

Dato : 26-12-10 10:48

Hej Sten

> Er der nogen der kender denne model?

Ikke mig, men at den er i plast behøver ikke at
betyde noget for brugen, der er lavet mange
lorte mandoliner i metal, og en af de allerbedste
på markedet er i plast.

Max

Fra : Marianne

Dato : 26-12-10 11:27

"Nyheder" <1plus1er2@ofir.dk> skrev i en meddelelse
Hej NG
>Har ønsket og fået en mandolin i julegave. Jeg har fået den fra Zyliss
>der ikke er helt billig, men den er i plast. Jeg kender ikke mærket.
>Skal jeg bytte den til en af metal.

Jeg kender ikke mandolinen, men Zyliss. Min råkostmølle er over 30 år
gammelt og fungerer upåklageligt.

Men måske kan du have glæde af reviewene her:
http://www.amazon.co.uk/Zyliss-E11600-Mandolin/dp/B00009YATD

mvh
Marianne

Fra : Nyheder

Dato : 26-12-10 04:53

> Jeg kender ikke mandolinen, men Zyliss. Min råkostmølle er over 30 år
> [...]

Tak. Jeg var bare lidt usikker.
Har set nogen hvor man kan slide kniven, men det er måske også lige
lidt overkill.

Sten

Fra : Hauge

Dato : 26-12-10 12:54

Den 26-12-2010 12:52, Nyheder skrev:
> Har set nogen hvor man kan slide kniven, men det er måske også lige
> lidt overkill.

Nej nej, det kommer helt af sig selv, og er helt naturligt.. ;)

Mvh Hauge

Fra : Preben

Dato : 26-12-10 13:54

Den 26.12.2010 kl. 10:47 skrev Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid>:

> Hej Sten

> Ikke mig, men at den er i plast behøver ikke at
> betyde noget for brugen, der er lavet mange
> lorte mandoliner i metal, og en af de allerbedste
> på markedet er i plast.

Jep, jeg går ud fra, det er Rotgelb, du mener:
http://www.boentert.de/

--
mvh/Preben

Fra : Max

Dato : 26-12-10 21:35

Hej Preben

> Jep, jeg går ud fra, det er Rotgelb, du mener:
> http://www.boentert.de/

Det siger sig selv, ikke ? :)

Max